Hebben meer mensen dat gehoord?
*** het zal toch niet aan mijn 28.8 verbinding liggen, hoop ik ***
als je het goed bekijkt is die geheime nominaties de enige vorm van 'privacy', dus ik denk dat men daar zuinig op is.
neemt niet weg dat velen toch Mona zullen nomineren (en bianca hoop ik).
Weet iemand de juiste volgorde van vertrekken?
*** blijkbaar nog niet meer mensen die het gezien hebben ***
Zou het dan geen ideen zijn om die Menno Buch erin te stoppen in het kader van zijn alternatieve straf die hij moet vervullen?
Vandaag op de radio bij stenders (maar zonder stenders) had die fred wel een strakke tegen giel.
Hij zei nog daar in dat huis gebeurt ook niets gooi een bom naar binnen, traangas zorg dat er wat leven in de brouwerij komt, van mij part een doos luizen blijven ze actief.
Kon daarna na tips sturen om het spannender te maken heb hier helaas niets meer van gehoord.
[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 05 Oktober 1999).]
Waarschijnlijk staat Mona gewoon op 1 en ik denk dat Willem, of Maurice als tweede genomineerd gaan worden. Karin zou ook mogen vanwege het feit dat je dan alle huisvrouwtjes eruit kwijt bent maar dat is denk ik niet zo goed voor de sfeer want als ons moe van huis is dan danst Ruud op de tafel
Mona gaat gewoon de geschiedenisboeken in als de persoon die het minst genoten heeft van BB aangezien ze er nooit deel van heeft uitgemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |