abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196012
Hoorde ik dat vanavond nou goed op een van de streams: "ruud: dus we stemmen unaniem... mona......" en toen werdt het beeld weggeschakeld.....

Hebben meer mensen dat gehoord?

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_196013
Getver wat flauw. Als er nou meer mensen dit gehoord hebben kan de Fok er weer een leuk blundertje van maken?
= Boefje =
pi_196014
Ik dacht toch echt dat ik zoiets hoorde (om +/- 21.00 uur)

*** het zal toch niet aan mijn 28.8 verbinding liggen, hoop ik ***

maandag 4 oktober 1999 @ 22:08:00 #4
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_196015
kgeloof dr niks van
degene die zoiets voorstelt in dat huis, komt volgens mij in een zeer kwalijk daglicht te staan en maakt veel kans de volgende nominee te worden.

als je het goed bekijkt is die geheime nominaties de enige vorm van 'privacy', dus ik denk dat men daar zuinig op is.

neemt niet weg dat velen toch Mona zullen nomineren (en bianca hoop ik).

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  maandag 4 oktober 1999 @ 22:13:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_196016
Ze hebben toch afgesproken om de volgende
keer wel te vertellen wie ze genomineerd hebben?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 4 oktober 1999 @ 22:17:00 #6
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196017
Mogen wij als kijker in de komende stemronde 1 of 2 bewoners wegstemming?
Weet het zelf niet meer of het nu 1 is en dan 2 keer 2 bewoners?

Weet iemand de juiste volgorde van vertrekken?

pi_196018
BigPapa, toen ik het zag, zaten ze met z'n allen op de bank (dus het was niet alleen ruud)
en ik kreeg de indruk dat ze (voordat ik beeld had) met de hele groep, behalve mona, er al over aan het praten waren...

*** blijkbaar nog niet meer mensen die het gezien hebben ***

pi_196019
En Mona itself zat ten tijde van deze stemming natuurlijk weer ergens apart...
  maandag 4 oktober 1999 @ 23:59:00 #9
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196020
Is de nominatie as donderdag of de week erna?
Zou me bijna niets meer verwonderen als Mona nog vertrekt voor de stemming (zou er dan weer een nieuwe bewoner komen?).

Zou het dan geen ideen zijn om die Menno Buch erin te stoppen in het kader van zijn alternatieve straf die hij moet vervullen?

Vandaag op de radio bij stenders (maar zonder stenders) had die fred wel een strakke tegen giel.

Hij zei nog daar in dat huis gebeurt ook niets gooi een bom naar binnen, traangas zorg dat er wat leven in de brouwerij komt, van mij part een doos luizen blijven ze actief.
Kon daarna na tips sturen om het spannender te maken heb hier helaas niets meer van gehoord.

[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 05 Oktober 1999).]

pi_196021
Iedere bewoner moet bij elke stemronde twee mensen nomineren (vandaar dat er aan het eind drie over moeten blijven want jezelf wegstemmen kan niet).

Waarschijnlijk staat Mona gewoon op 1 en ik denk dat Willem, of Maurice als tweede genomineerd gaan worden. Karin zou ook mogen vanwege het feit dat je dan alle huisvrouwtjes eruit kwijt bent maar dat is denk ik niet zo goed voor de sfeer want als ons moe van huis is dan danst Ruud op de tafel

Mona gaat gewoon de geschiedenisboeken in als de persoon die het minst genoten heeft van BB aangezien ze er nooit deel van heeft uitgemaakt

Beauty lies in the eye of the beholder.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 00:47:00 #11
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196022
Dat er 2 genomineerd worden snap ik ook wel maar er zal 2x gebeuren dat er 2 personen moeten vertrekken.
Is dat deze stemronde of de volgende 2 keer dat er gestemd wordt. Er wordt nu immers om de 4 weken gestemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')