Hoe vaak moet ik mijn standpunt herhalen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dus om dat van een kind te verwachten?
Wat komt dit toch misselijk over... zeker van een mod... ga je schamenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vorm een koor met de dramaqueens die denken dat de biologische ouders meer rechten hebben dan welk van de andere betrokkenen dan ook, want ooooh wat is het zielig voor ze.. Rechten van het kind en de adoptie-ouders? De watteh van de wie? Doe niet zo raar
! Het is zo sielugh van de biologische pappie en mammie
!
Je vindt het dus normaal. Lekker is dat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik mijn standpunt herhalen?
Misschien moet je mijn standpunt eens lezen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je vindt het dus normaal. Lekker is dat.
jji vindt het wel normaal dat een biologische ouder moet aanvaarden dat zijn kind ontvoerd is en nieuwe "ouders" heeft, dus ik zou maar zwijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef Dodecahedron het volgende:
Jij vindt het normaal dus om dat van een kind te verwachten?
Hoezo "ouders"? Hij ziet ze waarschijnlijk gewoon als normale ouders.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:39 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jji vindt het wel normaal dat een biologische ouder moet aanvaarden dat zijn kind ontvoerd is en nieuwe "ouders" heeft, dus ik zou maar zwijgen![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:56 schreef Dodecahedron het volgende:
Hoezo "ouders"? Hij ziet ze waarschijnlijk gewoon als normale ouders.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
Dus omdat het KIND zijn biologische ouders misschien niet meer kent als zijn ouders, voelen de biologische ouders geen pijn meer![]()
nu zie ik hetquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
Dus omdat het KIND zijn biologische ouders misschien niet meer kent als zijn ouders, voelen de biologische ouders geen pijn meer![]()
ik zeg toch hierboven dat ik het mislezen heb, mensquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Vivi het volgende:
Dit meen je toch niet ? Wat een domme opmerking zeg, waar zegt hij dat dan volgens jou?
Dat lijkt maar zo, omdat jullie de adoptie ouders koud laten en ik daar tegen ageer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
De biologische ouders laten je echt koud.
wat maken die adoptie-ouders uit, het is toch het belang van het diamanten KIND dat prevaleertquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:50 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat lijkt maar zo, omdat jullie de adoptie ouders koud laten en ik daar tegen ageer.
dat is raar of zo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het belang van het diamanten KIND
inderdaad, ik zal nooit begrijpen waarom dat kind meer rechten heeft als elk ander mensquote:
Volgens mij kwam dat over die bloedband en genetische gelijkheid bij mij vandaan. Niet dat ik het bepalend vind voor waar het kind hoort, maar meer als tegengas voor het idee dat het kind niets met de biologische ouders zou kunnen hebben omdat hij niet door hen opgevoed is (althans zich die tijd niet zou kunnen herinneren). Bepalend vind ik het niet, wel een factor die mee mag wegen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef livelink het volgende:
Ik zeg ook specifiek erbij dat het een heel ander verhaal is in dit geval, maar er zijn in deze discussies ook posts geweest dat een bloedband, genetische gelijkheid en zo bepalend zijn voor waar het kind hoort te zijn. En daar reageerd ik nog even op.
Ik ben wel benieuwd wat het kind zelf wil, en of het daar nog naar gevraagd zal worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:09 schreef denka het volgende:
Zowel de biologische als de adoptieouders moeten hierover in gesprek en misschien dat ze tot een of ander compromis/omgangsregeling kunnen komen. Feit is en blijft dat de biologische ouders het kind niet hebben afgestaan en recht hebben op het kind. Het is hun kind en van niemand anders. Dus mochten zij het kind opeisen dan is het de normaalste zaak van de wereld dat het kind teruggaat naar de biologische ouders.
Het zou toch te gek zijn voor woorden dat als je een kind hebt, dit wordt ontvoerd, na jaren vind je het eindelijk terug en dat je dan glashard zou te horen krijgen dat je geen recht hebt op je eigen kind?![]()
![]()
Wat als ze dat ontvoerde meisje uit portugal achter een paar jaar vinden, mag het dan ook niet meer terug naar haar echte ouders??
Wat een onzin. Natuurlijk is het verschrikkelijk voor de adoptieouders, maar als je nu het kind laat blijven werk je mee aan meer van dit gedrag. Stel dat ik geen kinderen kan krijgen, dan ga ik dus een kindje ergens in het buitenland roven en na een paar jaar is het van mij. Want dan heeft het zich aan mij gehecht. En als dan de echte ouders mij vinden, tja pech, het kind is nu al gehecht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:50 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, omdat jullie de adoptie ouders koud laten en ik daar tegen ageer.
De adoptieouders hebben het niet geroofd, die Indiase organisatie heeft het geroofd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk is het verschrikkelijk voor de adoptieouders, maar als je nu het kind laat blijven werk je mee aan meer van dit gedrag. Stel dat ik geen kinderen kan krijgen, dan ga ik dus een kindje ergens in het buitenland roven en na een paar jaar is het van mij.
De adoptieouders hebben indirect wel meegewerkt aan de roof. En ze hadden wel wat meer achterdocht mogen hebben toen ze ineens meer moesten dokken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:39 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
De adoptieouders hebben het niet geroofd, die Indiase organisatie heeft het geroofd.
Waar beledig ik je dan? ik zeg dat ik het een domme *opmerking* vind..ik zeg toch niet dat ik jou als persoon dom vind of wel? Dat is een onderscheid hoor. En ik reageerde zonder de pagina uit te lezen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zeg toch hierboven dat ik het mislezen heb, mens![]()
en aub zeg, ga je ook beginnen, het is niet omdat ik je mening niet deel, dat je moet beginnen beledigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |