"ik heb zin om bruut met je te vrijen. Je alle hoeken van het bed te laten zien....."quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Qwea het volgende:
zo,net maar ff 1 naar mn vent de deur uitgedaan
dat kan ie vast wel waarderenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ik heb zin om bruut met je te vrijen. Je alle hoeken van het bed te laten zien....."
Inderdaad.. ik vind sexueel getinte smsjes sowieso heel snel 'fout', het moet precies de goede tekst zijn, 1 verkeerd woord en het is al verpestquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef Roellie80 het volgende:
ontopic, nog eentje gevonden![]()
[..]
maar om eerlijk te zijn vind ik zo'n uitleg ook niet meer echt opwindend. Eerder genant
hij zit op zn werk, dus ik vraag het me afquote:
Weet je zeker dat hij snel thuis isquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
hij zit op zn werk, dus ik vraag het me af![]()
Heb het wel eens vaker gedaan, blijven smsen of mailen.en dan zittie met een stijve lul op zn werk
'Bruut' en 'vrijen' in 1 zin is wel een eeh aparte combinatiequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ik heb zin om bruut met je te vrijen. Je alle hoeken van het bed te laten zien....."
ik neem zelden het woord "neuken" in mn mondquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
'Bruut' en 'vrijen' in 1 zin is wel een eeh aparte combinatie
Zegt ze met zo'n sigquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik neem zelden het woord "neuken" in mn monddat vind ik zo ontzettend plat klinken
hey,sigs zijn geen smsjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zegt ze met zo'n sig![]()
Ik associeer 'vrijen' altijd met gewoon knuffelen, ik zie nou echt een heel hard knuffelend stel voor me
Droogneukenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey,sigs zijn geen smsjes
Heel hard knuffen kan ook lekker zijn![]()
Eens. Ik schrik al van de taal in sommige smsjes (vooral van de dames)quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik vind sexueel getinte smsjes sowieso heel snel 'fout', het moet precies de goede tekst zijn, 1 verkeerd woord en het is al verpest
Waarom post je dan..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik lees net de mijnen... maar die ga ik lekker niet delen met jullie.![]()
Wel leuk om terug te lezen.
grappigquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:56 schreef aightZz het volgende:
Ik kreeg laatst deze smsje
" Ik hoop dat je nog niet gepoept en geplast hebt want ik wil weer wat nieuws proberen
tedoeloe tijger"
toen stuurde ik deze terug
" Ik hoop dat jij al gepoept heb en je anus gespannen is want ik wil graag je bovenste kamer binnenkomen"
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik lees net de mijnen... maar die ga ik lekker niet delen met jullie.![]()
Wel leuk om terug te lezen.
ja, ik ga ook maar even "Ik ga je zo neuken morgen! Mijn kut is zo nat, glijdt lekker!" naar m'n vriend sturen.quote:
quote:Ik heb visioenen over hoe de stroperige massage olie over dat geweldige lichaam van je glijdt en alles doet glimmen. Wanneer wordt dit werkelijkheid? Kus
ideequote:Op donderdag 24 mei 2007 08:09 schreef frapogalogliko het volgende:
* Mag ik je een keertje pijpen met 12 smintjes in mijn mond,dan lijkt het net of je door een ijsbeertje wordt gepijpt Lekker met dit weer
(tijdens de hittegolf van juli 2006)
Die laatste is gejat van de film Phileine zegt sorryquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
de leukste tot nu toe was toch wel...
[..]
en nu geen zin meer om te zoeken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef Danaq het volgende:
had een tijdje iets met een MILF die 3 jaar ouder was (en model), had gezegd dat ik die avond niet langs zou komen want had een avondje met vrienden in de kroeg afgesproken. 't was gezellig daar en om half 12 zei ik tegen m'n vrienden: "hey luitjes ik moet gaan". En zij: "hoezo?". Ik: pak m'n gsm en liet zien:
IK WIL JE GROTE DIKKE PIK IN ME VOELEN! KOM JE NU NAAR MIJ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |