Sommige mensen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Ole het volgende:
Verschrikkelijk hoe mensen toch met dieren omgaan..
Er heeft hier eens een kat van een huis boven me een paar dagen in huis gezeten. Niet gezien, want hij was bang voor mijn panter, en bleek dus meer dan 2 dagen onder de bank gezeten te hebben
Maar goed. hij kwam tevoorschijn, en wij hadden idd een briefje van de bovenburen. Die gast deed echt zo onverschillig![]()
Ik zou echt een gat in de lucht springen, en de volgende dag met een dikke fles wijn voor de deur staan! Hoop dat zijn vriendin (van wie de kat was) wel beter voor hem was.
Ik had die kat bijna gehouden!
Ik kan daar ook met mijn hoofd niet bij. De enige die hier de voordeur uitglipt is Spice. En die komt ook gelijk weer achterom. De enige die er achter in en uit kan trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sommige mensen...![]()
![]()
Als ik hier 1 in huis al niet snel genoeg kan vinden, loop ik al *insert poezenaam* gillend door het huis....en bij geen reactie jodel ik ook nog even in de tuin![]()
Maar tis wel een scheet van een beestje, die Byoux![]()
Ja en ik danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld, Nok
Je zou Karel eens moeten zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:42 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Wat goed van je dat het katje bij jullie mag blijven! Onbegrijpelijk dat het beestje niet gemist wordt, het is een dotje!En wat zijn Mudhle en Kay groot geworden!
![]()
Met die avatar zeker..quote:
Maar verder is ie echt schattig hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld, Nok
Ik kan me er iets bij voorstellen. Er loopt hier ook zo'n flinke, rode Puma op enorme tijgerpoten rond .quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Je zou Karel eens moeten zien![]()
Hoe gaat het met de kleine pumamutsjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Er loopt hier ook zo'n flinke, rode Puma op enorme tijgerpoten rond .
Erg goed!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleine pumamutsjes?
fotooooo'squote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Erg goed!Het zijn lekkere dikke pluizebolletjes en hebben het spelen en (soms ruig) stoeien ontdekt. Echte stoere druktemakers worden ze nu, maar piepen als kleine babies als het menens wordt of als ze iets "engs" tegenkomen. Maar na een uurtje (of meer) druk doen vinden ze het nog steeds heerlijk om als 1 krioelboel met zn allen op en over en tegen elkaar aangekropen te slapen.
Oh en het beste van al: we houden er eentje!![]()
De mooiste en de liefste en de schattigste natuurlijk!quote:
Wie niet ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:11 schreef Ole het volgende:
Ik zit hier weer eens weg te smelten..
Die rooitjes allemaal op een rij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |