Updeetje
Stuit en Karel zijn stoere prinsen die een heerlijk leven hebben. Stuitjes mams is nog steeds verliefd op hem en Karel zien we vaak. Het is een superkat. Erg slim en sociaal en wel heel interactief. Laat me je bedje eens zien. Roets... naar boven, omkijken of ik volg en in zijn bedje. En weer naar beneden toen ik het gezien had
![]()
Echt... ik maak geen grapje.
De meisjes doen het super. Samen met mamma zijn ze echt de 3 musketiers.
Samen in het hangmatje en dan nog steeds af en toe zogen. Vooral Kay. Ze zijn bijna even groot als mamma,
![]()
Kay en mamma liggen soms ook graag samen te keutelen. Ze lijken qua karakter zo veel op elkaar.
![]()
![]()
Kay springt ook net als mamma. Mudhle is dikker en m inder lenig. Dat bleek eergister ook wel. Ze liep mank. Geen idee wat er gebeurd is maar ze is echt de brokkenpiloot hier.
Net boven het kniegewricht zat een wondje. Niet groot maar wel gapend. Heb er even een hechting in laten zetten.
Toen ik haar in de tas wilde doen wilden de twee andere dames mee. Bij terugkomst werd ze gelikt en besnuffeld.
Het gaat nu weer beter. Ze hinkt maar is vrolijk en knuffelig en beweeglijk. Behalve op dit moment.
![]()
Grappig is dat evil aunty Chippy er het meest bij betrokken is. De meisjes slapen meestal bij mij en Chip ook. En soms liggen ze gewoon tegen elkaar aan.
Soms komt Purrr 's morgens en springt op bed, roept de meisjes en gaat klaar liggen in de kromming van mijn arm. Dan zoogt ze die twee. En Chippy ligt er dan half tegenaan. Die ouwe valse poes wordt nog lief
[ Bericht 2% gewijzigd door nokwanda op 11-07-2007 21:26:45 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl