Die suggestie wek ik ook helemaal niet. Wat ik zeg is dat de HBO'ers die ik kende lui waren geworden omdat ze op het HBO alles in het Nederlands kregen voorgeschoteld.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:00 schreef Public_NME het volgende:
En je moet niet doen of WO-ers allemaal zo goed in Engels zijn, wat ik heb gemerkt is het niveau net zo bedroevend als op het HBO.
Ik durf dat te beweren, je moet geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt. GNK is ook gewoon memory voor gevorderden, dus ga maar terug naar je Sobotta troep etc.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef Wuder het volgende:
Oh jah, wie durft te beweren dat Bedrijfskunde een Universitaire studie is![]()
![]()
Bij deze beweer ik dat. Het is ook zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef Wuder het volgende:
Oh jah, wie durft te beweren dat Bedrijfskunde een Universitaire studie is![]()
![]()
Nee, tis gewoon zo, als je vwo al niet aankunt... rot dan op!
Kheb wel Engels als vak gehadquote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die suggestie wek ik ook helemaal niet. Wat ik zeg is dat de HBO'ers die ik kende lui waren geworden omdat ze op het HBO alles in het Nederlands kregen voorgeschoteld.
Dit is het prototype van zijn topic.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Daantke het volgende:
Stereotype?
Ik kan bedrijfskunde samenvatten in 1 formule: Meer risicio's = Meer winstquote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik durf dat te beweren, je moet geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt. GNK is ook gewoon memory voor gevorderden, dus ga maar terug naar je Sobotta troep etc.
Jij bent echt een bekrompen figuur.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik kan bedrijfskunde samenvatten in 1 formule: Meer risicio's = Meer winst
Klaar..
Goed, noem eens wat grensverleggend onderzoek waar het HBO op kan bogen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:10 schreef Batsnek het volgende:
Waar ze sowieso het idee al vandaan halen dat je niet met onderzoek bezig bent
Ze kunnen het prima uitvoeren, alleen het bedenken van het onderzoek en op welke manier het moet en waarom het bij zou kunnen dragen aan de wetenschap schort er aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Goed, noem eens wat grensverleggend onderzoek waar het HBO op kan bogen.
Je weet duidelijk niet waar je over praat. Ik weet dat met GNK wel redelijk, aangezien mijn broertje oudere jaars is bij het UU/UMC.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik kan bedrijfskunde samenvatten in 1 formule: Meer risicio's = Meer winst
Klaar..
Ik woon bij 2 3e jaars bedrijfskunde studenten in huis, dus ik weet dat ook wel een beetjequote:Op maandag 28 mei 2007 00:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je over praat. Ik weet dat met GNK wel redelijk, aangezien mijn broertje oudere jaars is bij het UU/UMC.
Bull-shit, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die zelfs zonder een hoge opleiding een zeer hoog niveau bereikt hebben. Het heeft ook met andere dingen te maken, behalve opleiding.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef Wuder het volgende:
[..]
En verder, je kunt met HBO zo praktisch zijn als je kan, maar je uiteindelijke te bereiken niveau zal nooit zo hoog zijn als een WO'er
Zo te horen genieten ze er gewoon van. Geef ze eens ongelijk!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:56 schreef Sessy het volgende:
Mwuah valt wel mee. Ben uitwonend, ga nauwelijks uit, werk wel, sport veel, heb op zich niks te klagen over de studiebelasting, behalve dat die extreem onevenwichtig verdeeld wordt (zonder dat je er wat aan kunt doen). Behalve over de onderburen die dus prototype studenten zijn met veel te veel feestjes, daar klaagt onze hele flat steen en been over (hoe die lui het in hun hoofd halen om midden in de tentamenmaand 4 feestjes per week te gooien weet ik niet, wil ik ook niet weten, ben gelukkig klaar met m'n tentamens inmiddels).
Klopt, maar ik heb het natuurlijk over het gemiddelde. Als jij heel bijzonder bent kun je zonder opleiding en een iq van 50 nog een zeer hoog niveau bereiken! (zie voetballersquote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Bull-shit, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die zelfs zonder een hoge opleiding een zeer hoog niveau bereikt hebben. Het heeft ook met andere dingen te maken, behalve opleiding.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Prototype?Ach ja je moet toch wat te klagen hebben als je DJ bent..
quote:U hebt gezocht op prototype:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
pro·to·ty·pe (het ~)
1 oorspronkelijk model
2 karakteristiek voorbeeld
Eenschquote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef qmaxor het volgende:
Ach, uitwonende studenten zijn gewoon helden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |