Dan moet je goedkoper gaan wonenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:53 schreef superhero87 het volgende:
wat een bullshit.
Sommige studenten zijn gewoon arm doordat hun huur belachelijk hoog is![]()
Er valt bijzonder veel te huren voor een normale prijs hoor. Je moet het alleen niet erg vinden om eens per jaar te verkassen. Maar ik woon in een paleisje, aan het randje van Utrecht centrum. Voor weinigquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef nr25 het volgende:
Ben het geheel eens met superhero 87. Huur belachelijk hoog voor wat je krijgt...
ejj duwd vingeren is meer waard dan kussenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1 punt voor vingeren
2 voor kussen
3 voor neuken
HIHIHIHIHI. Wat zijn we stoer he
Ik heb acht uur college per week en werk ook acht uur.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:25 schreef EDMAN- het volgende:
Ik heb ook maar 10 uur college, en ik voer ook echt geen fuck uit maar mij za je niet horen zeggen dat ik het druk heb.
Ik werk gewoon in die vrije tijd.
Uitwonende stufi + 4 dagen per week werken = gewoon lekker veel geld (en dan nog steeds rood staan.)
Maar als ik sommige mensen bij mij op school zie, van die typetjes die jij beschrijft, heb ik daar ook een bloedhekel aan.
Of ze weten dat ze later een zeer goed betaalde, doch drukke baan krijgen, waardoor ze nu nog even de mogelijkheid gebruik maken om zich door de IBG te laten sponsoren, hetgeen ze later natuurlijk eenvoudig kunnen terugbetalen en bovendien de economie stimuleren door een wetenschappelijke opleiding gevolgd te hebben...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef groggy het volgende:
Ik zie het probleem van TS niet.
Die studenten waar jij over spreekt hebben het gewoon goed voor elkaar. Studeren een beetje, krijgen pieken van paps en mams zodat ze lekker kunnen leven en doordat ze niet werken hebben ze tijd zat om lekker phils te drinken en/of uitgebreid te chillen
zit je nu stilletjes in een hoekje te huilen, nu je je gerealiseerd hebt wat je eigenlijk hebt gemist in je leven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe die schooiers zich hier moeten verdedigen
Hoe jij de aanval kansloos opent.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe die schooiers zich hier moeten verdedigen
Wat moet ik gemist hebben ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zit je nu stilletjes in een hoekje te huilen, nu je je gerealiseerd hebt wat je eigenlijk hebt gemist in je leven?![]()
ga jij maar weer samen met je vrindjes van 't kamp pallets sorterenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat moet ik gemist hebben ?
De rollende R, het alcoholisme, het samenzijn bij een studentenvereniging![]()
![]()
EENSCH!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef Freezer het volgende:
[..]
* Checkt Profiel
Opleiding: HBO (af)
Beroep: Fulltime gokkert
Nee jij hebt het lekker voor elkaar... beetje afgeven op mensen die een beetje een leuke tijd aan het hebben zijn. Kunnen wij het helpen dat jij een K*T studie hebt gekozen en een K*T studietijd hebt gehad? En dat je als baan Fulltime Gokkert bent?
NEE
Dus bek houden en oplazeren met je graf Topic....
Gast, dat jij studentenverenigingen niet leuk vindt prima! ik wil je er niet eens bij! Jij bevestigt maar weer eens een vooroordeel dat er onder druk phils gedronken word. Totaal niet waar. Ik denk dat de groepsdruk bij de gemiddelde pauper en zijn vriendjes hoger ligt. Ik zal niet ontkennen dat er genoeg gedronken word, maar dat is ieders eigen beslissing, waardoor er ook geaccepteerd word wanneer iemand een rustig avondje houd@!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja man. Want studentenverenigingen zijn LEUK
En onder druk biertjes drinken ook
En tegen iedereen vertellen dat studenten arm zijn is ook normaal
Kijk, ik ben ook student maar aan mensen zoals jij heb ik een broertje dood. Je hebt zeker een mat en zit bij het ..SC?! Doe me een lol, en doe niet zo uit de hoogte... Want zo speciaal zijn al die studentenverenigingen ook niet qua inhoud.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef Doodmetaal het volgende:
Ah, wat fijn, weer wat zielige proleten die betalen voor mijn opleiding waar ik hoofdzakelijk feest en bier drink. Ik lach, ik geniet, en ik zeg geen bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |