Dude, je punten 1 en 2 zijn precies hetzelfde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Apart topic dit. De meeste mensen die iets over studenten zeggen 1) studeren zelf niet, of 2) doen HBO. Makkelijk zo!
zeg dat nou maar tegen ex-mbo'ers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Studenten die denken dat supermarktwerk/horecawerk/callcentrewerk/etc. echt werk is
En daar kan ik me nog best iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Homdeck het volgende:
Wat een triest topic sandstorm![]()
volgens mij heb je er spijt van dat je geen echt studentenleven hebt gehad en ga je je er nu tegen afzetten![]()
Hoe voel je je nu? Beter als WO-er ten opzichte van het andere "gepeupel"?? Ik had eenvoudig voor Uni kunnen kiezen, maar heb bewust voor HBO gekozen vanwege het grotere aandeel van praktijkervaring in de opleiding. Ik ken mensen die na 5 jaar universiteit nog geen uurtje praktijkervaring hebben opgedaan in het bedrijfsleven... Mensen van de uni dénken altijd dat ze het goed weten, maar schrikken ineens hard terug als blijkt dat het in de praktijk compleet anders gaat dan ze geleerd hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dude, je punten 1 en 2 zijn precies hetzelfde.
quote:
Dat zeker.quote:Beter als WO-er ten opzichte van het andere "gepeupel"??
Fantastisch, scholieren die keihard afgeven op studenten met argumenten als: "Ik had best Uni kunnen doen, maar...".quote:Ik had eenvoudig voor Uni kunnen kiezen, maar heb bewust voor HBO gekozen vanwege het grotere aandeel van praktijkervaring in de opleiding. Ik ken mensen die na 5 jaar universiteit nog geen uurtje praktijkervaring hebben opgedaan in het bedrijfsleven... Mensen van de uni dénken altijd dat ze het goed weten, maar schrikken ineens hard terug als blijkt dat het in de praktijk compleet anders gaat dan ze geleerd hebben.
Verder heb ik ook een gruwelijke hekel aan studentenverenigingen, de leden daarvan zijn juist de mensen die TS zo hekelt... Balletjes die zichzelf heel wat vinden![]()
Namens Dirktator krijgt Roflkuuul een waardig 'chapeau' naar zijn lollerhoofd gesmeten!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
http://clenardus.student.(...)6/cantus05.sized.jpg
Jupiler
Studenten die denken dat ze mij pwnen
sad
De enige student die wel vet is is Dirktator.
Wat btw wel sad is zijn die gare studenten die denken dat ze stoer zijn en mij dan gaar aankijken
Ik moest lachen om deze replyquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu? Beter als WO-er ten opzichte van het andere "gepeupel"?? Ik had eenvoudig voor Uni kunnen kiezen, maar heb bewust voor HBO gekozen vanwege het grotere aandeel van praktijkervaring in de opleiding. Ik ken mensen die na 5 jaar universiteit nog geen uurtje praktijkervaring hebben opgedaan in het bedrijfsleven... Mensen van de uni dénken altijd dat ze het goed weten, maar schrikken ineens hard terug als blijkt dat het in de praktijk compleet anders gaat dan ze geleerd hebben.
Verder heb ik ook een gruwelijke hekel aan studentenverenigingen, de leden daarvan zijn juist de mensen die TS zo hekelt... Balletjes die zichzelf heel wat vinden![]()
jij vingert meiden eerder dan kussenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1 punt voor vingeren
2 voor kussen
3 voor neuken
HIHIHIHIHI. Wat zijn we stoer he
* Checkt Profielquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja zoals ik tot een jaar geleden.
Ik woonde thuis. Studeerde 2 uur per week. Had een goede bijbaan van 25 uur p.w. Heb me een wagen gekocht. En op vrijdag en zaterdag zat ik in de kroeg. En uiteindelijk mijn HBO papiertje gehaald zonder die pauperige aanstellerij.
Noem het een bijbaan, als student kom je toch al snel bij zulke baantjes terecht, en het is soms echt wel hard werken hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Studenten die denken dat supermarktwerk/horecawerk/callcentrewerk/etc. echt werk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |