En nu je punt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Hij: Rode broek, bootschoenen, te lang haar, polo met omhoogstaand kraagje, aardappel in de keel en een gemaakt Leids accent "Wouter", luidruchtig lachen in de trein. Achternaam met "de, den, van of van den".
Zij: hockey of net iets te dik, rose, puma's, paardenstaart, meerderwaardigheidscomplex.
Das wel erg kansloos. Als je een jaar niks doet omdat je een bestuurs-iets doet ofzo kan ik het me voorstellen, maar dit is te ergquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef fathank het volgende:
Ik ken een "student" en die heeft in 3 jaar tijd pas 1 tentamen gemaakt. Kun je dat ook nog een student noemen?
Ik weet niet waar jij komt, maar je kraag omhoog doen is toch echt not done! Juist de mensen die niet lid zijn, maar het stiekem erg gaaf lopen met hun kraag omhoog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Hij: Rode broek, bootschoenen, te lang haar, polo met omhoogstaand kraagje, aardappel in de keel en een gemaakt Leids accent "Wouter", luidruchtig lachen in de trein. Achternaam met "de, den, van of van den".
Zij: hockey of net iets te dik, rose, puma's, paardenstaart, meerderwaardigheidscomplex.
OMGquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef groggy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij komt, maar je kraag omhoog doen is toch echt not done! Juist de mensen die niet lid zijn, maar het stiekem erg gaaf lopen met hun kraag omhoog.
Mhaw beetje misschien wel, maar aan de andere kant is de studietijd ook een tijd van jezelf ontplooien. En daar hoef je geen tentamens voor te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das wel erg kansloos. Als je een jaar niks doet omdat je een bestuurs-iets doet ofzo kan ik het me voorstellen, maar dit is te erg
Voor 2500 euri per jaar jezelf ontplooien zonder iets met de aangeboden kans te doen vind ik kansloos hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Mhaw beetje misschien wel, maar aan de andere kant is de studietijd ook een tijd van jezelf ontplooien. En daar hoef je geen tentamens voor te maken.
Weet je wat een doorsnee student is? Je bedoelt "stereotype" in deze context.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef Stigma het volgende:
Weet jij wat een prototype is? Je bedoelt denk ik "doorsnee student" in deze context.
Leuk geprobeerd, jammer van de titel!
Thuiswonende HBOers zijn geen studenten, dat zijn scholieren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja zoals ik tot een jaar geleden.
Ik woonde thuis. Studeerde 2 uur per week. Had een goede bijbaan van 25 uur p.w. Heb me een wagen gekocht. En op vrijdag en zaterdag zat ik in de kroeg. En uiteindelijk mijn HBO papiertje gehaald zonder die pauperige aanstellerij.
Uitzonderingen bevestigen de regel...quote:Op maandag 28 mei 2007 00:44 schreef Public_NME het volgende:
Bull-shit, er zijn genoeg voorbeelden van mensen die zelfs zonder een hoge opleiding een zeer hoog niveau bereikt hebben. Het heeft ook met andere dingen te maken, behalve opleiding.
Ik vermoed dat hij 'stereotype' bedoelt. Beetje jammer dat hij zo af zit te geven op studenten maar z'n woordenschat niet bepaald op niveau is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef Stigma het volgende:
Weet jij wat een prototype is? Je bedoelt denk ik "doorsnee student" in deze context.
Leuk geprobeerd, jammer van de titel!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij 'stereotype' bedoelt. Beetje jammer dat hij zo af zit te geven op studenten maar z'n woordenschat niet bepaald op niveau is...
Nee, want een stereotype is een overdreven beeld van een groep mensen dat niet klopt met de werkelijkheid. Hij zou dan dus klagen over het verkeerde overdreven beeld dat bestaat van studenten, dat is niet het geval! In deze context zou doorsnee passen, omdat hij dan zou doelen op "de gemiddelde student", ofwel: "de meeste studenten" , dat past wel bij zijn klacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:52 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Weet je wat een doorsnee student is? Je bedoelt "stereotype" in deze context.
Leuk geprobeerd![]()
En zo is het.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef qmaxor het volgende:
Ach, uitwonende studenten zijn gewoon helden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |