dat is niet eens van alizéquote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef THN het volgende:
JA dat had ik met het nummer van "Oh lord would you buy me a mercedes benz" maar ik dacht echt zon beetje van o lord potje bami ... Tja het was die goude oude tijd he![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht altijd "We like papaya" ipv "Relight my fire". Van Dan Hartman uiteraard.
Haha, idd. "More than meets the eye" was in die tijd ook niet echt bij me opgekomen (for de bies wie eiquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Cylvia het volgende:
Ik verstond altijd "Heroes in the sky" maar het was "Heroes in Disguise"
In the sky kon ook helemaal niet, want dat waren the Decepticons...
Ik zal jouw teksten nooit snappen, ben ik bang...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef Viswijfje het volgende:
ik luister total touch net weer es en curious vond ik vroeger heel mooi maar gaat nou ineens over seksen(ze wil ze 'body' dus lijf zien!)
en zo was er zon frans liedje van alicé die zong in het refrein altijd "zit aan me voeten" dacht ik maar nu weet ik dat dat helemaal niet kan doordat het frans is![]()
jullie?
Jawel hoor, ik zat al die tijd aan haar voeten (maar niet verder vertellen) -__-quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef Viswijfje het volgende:
ik luister total touch net weer es en curious vond ik vroeger heel mooi maar gaat nou ineens over seksen(ze wil ze 'body' dus lijf zien!)
en zo was er zon frans liedje van alicé die zong in het refrein altijd "zit aan me voeten" dacht ik maar nu weet ik dat dat helemaal niet kan doordat het frans is![]()
jullie?
Das wel heul ergquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef thefunny het volgende:
It's funny how a man only thinks about the... PIEEEP
You got a real big heart, but I'm looking your... PIEEEP
You got real big brains, but I'm looking at your... PIEEEP
Girl, there ain't no pain in me looking at your... PIEEEP
I don't give a... PIEEEP
Keep looking at my... PIEEEP
'Cause it don't mean a thing if you're looking at my... PIEEEP
I'm a do my thing while you're playing with your... PIEEEP
Ha, ha-ha, ha-ha, ha-ha
Toen ik de tekst las begreep ik pas wat er in die piep moest komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |