Hey Gelderland hoeveel cm zit er op de hoogste stand mogelijk tussen het bureaublad en de onderkant van het scherm?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:33 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb de Sync 225BW, wél in hoogte verstelbaar! Heb hem gekocht voor 289 bij Mediamarkt. Totaal geen spijt vanJe went er snel aan, maar als ik mijn oude beeldschempje van 17" dan weer zie denk ik echt
![]()
bij een rechte hoek van het bureau op de onderkant van het scherm is de afstand 17cm. Maar ik ben vrij lang en kantel het scherm altijd iets omhoog (iets schuin naar achter) en dan is de afstand van het bureau tot de onderkant 19.5cm!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:34 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Hey Gelderland hoeveel cm zit er op de hoogste stand mogelijk tussen het bureaublad en de onderkant van het scherm?
Oe ziet er nice uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef Logitik het volgende:
Wat een beeld zeg, zo groot!Schitterend
Ze zijn met de huidige prijzen een stuk betaalbaarder geworden, zelfs voor mij
![]()
Dit topic is voor 22" widescreen moniteren bezitters, maar ook voor de minder-bedeelden onder onsWelk merk heb jij? Hoe bevalt de monitor? Welke monitor lijkt je juist heel vet?
Ik begin:
[afbeelding]
Samsung 226BW
Staat sinds vanmiddag op mijn bureaublad, en er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open, vooral in de breedteIk kan iedereen zo'n scherm aanraden! echt super
Het beeld is echt ontzettend helder, duidelijk en scherp. En gelukkig heb ik nog geen enkele dode pixel kunnen constateren
![]()
Van mijn part moet iedereen aan de 22"![]()
Echt heel mooi. Ik weet echt nog steeds niet wat ik ziequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oe ziet er nice uithoe zien de foto's eruit op deze TFT?
Contrast 3000:1 is natuurlijk dikke onzin, komt meer in de buurt van 700:1. Dat zetten ze er gewoon op omdat het een zogenaamd dynamisch contrast is, dus dat je kan instellen dat het beeld bij tekstverwerken wat donkerder wordt enzo. Het contrast is volgens mij gewoon hetzelfde als bv. een 225BWquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:04 schreef Logitik het volgende:
[..]
Echt heel mooi. Ik weet echt nog steeds niet wat ik zieDat mag ook wel met een contrast van 3000:1
![]()
Ik heb er vanavond maar een dvd'tje op gekeken, het beeld is groot genoeg![]()
Okequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:04 schreef Logitik het volgende:
[..]
Echt heel mooi. Ik weet echt nog steeds niet wat ik zieDat mag ook wel met een contrast van 3000:1
![]()
Ik heb er vanavond maar een dvd'tje op gekeken, het beeld is groot genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |