dat "steeds" valt wel mee. en ik vind het niet storend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een film waarbij er steeds gedeeltes opeens in zwartwit afspelenhoeven van mij niet.
bandleden? ze deden iets anders dan liedjes zingen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uma Thurman zal wel één van de bandleden te gaan om weer terug te gaan naar de vraag. Geen idee hoe ze in de film heet
ik wou eigenlijk namen van personages horen wycciequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef wyccie het volgende:
Uma Thurman, Daryll Hannah, en de rest weet ik niet.
En Bill zelf misschien?
Vernita en Beatrix maar ik vind het primaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
Bill
Bud
Virginia Green
Beatrice Kiddo
O-ren Ishii
dat is allemaal Beatrix Kiddoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Houtspeer het volgende:
bill dus, black mamba, the bride,
Eet dan ook bij de computer zoals het een echte FMT'er betaamt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef ScottTracy het volgende:
Doen jullie een vraag over Kill Billals ik aan het eten ben.
En maar F5'en met bestek in de handquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eet dan ook bij de computer zoals het een echte FMT'er betaamt.![]()
Wat is dit trouwens voor barbaarse opmerking.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een film waarbij er steeds gedeeltes opeens in zwartwit afspelenhoeven van mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |