quote:waarvoor zou ik me moeten schamen... zoiets kan toch gebeuren njah tis klote jah maar je kan er op dat moment toch geen ene "hol" aandoen
Op maandag 04 februari 2002 22:10 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Okee, GG!
Jij bent dus niet het type wat zich kapot zou schamen...
Doet u mij dan maar een T'tje
quote:Hoe vaak heb je je op Fok! voorgedaan als iemand die je niet bent, dmv een kloon? Welke kloons waren dat?
Op dinsdag 05 februari 2002 10:01 schreef BotXXX het volgende:
Goedemorgen iedereenDoet u mij dan maar een T'tje
quote:Ander mag jij hem ook wel beantwoorden; "Hoe vaak heb je je op Fok! voorgedaan als iemand die je niet bent, dmv een kloon? Welke kloons waren dat?"
Op dinsdag 05 februari 2002 12:41 schreef Bits het volgende:
Stil hier. Ik kom na de lunch nog wel ff kijken
En je mag nog een T terugkaatsen na mijn behoorlijk directe T van gisteren ...
quote:Nooit nog.. Dus nee, waarom zou je?
Op dinsdag 05 februari 2002 12:32 schreef youriw het volgende:Hoe vaak heb je je op Fok! voorgedaan als iemand die je niet bent, dmv een kloon? Welke kloons waren dat?
quote:Nee ik ben nooit als kloon hier geweest. Ik ben hier zelf nog maar net.
Op dinsdag 05 februari 2002 12:45 schreef youriw het volgende:[..]
Ander mag jij hem ook wel beantwoorden; "Hoe vaak heb je je op Fok! voorgedaan als iemand die je niet bent, dmv een kloon? Welke kloons waren dat?"
En je mag nog een T terugkaatsen na mijn behoorlijk directe T van gisteren ...
Over die T denk ik nog ff. Ik wil er zelf ook wel eentje
quote:Geen idee, 'k heb het wel eens meegemaakt in discussies dat er een nieuw iemand binnenkwam in de discussie die of een standpunt van iemand anders heel erg steunde of iemand die vrij bot nogal tegen de andere mensen in ging (een kloon van diegene dus).
Op dinsdag 05 februari 2002 12:58 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nooit nog.. Dus nee, waarom zou je?
Vroeg me af og het vaker voorkwam.
quote:Ehm, anaal denk ik dan toch wel, wat een absoluut positieve ervaring was, voor beide deelnemers
Op dinsdag 05 februari 2002 13:12 schreef Bits het volgende:
youriw, wat is het extreemste wat je gedaan hebt met sex?
-edit-
Vastbinden hebben we ook wel gedaan, geen BDSM ofzo, maar gewoon vastmaken aan het bed en dan een blinddoek voor. Ook errug leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door youriw op 05-02-2002 13:20]
quote:Zal vast vaak voorkomen, soms zie je echt de naam hetzelfde alleen dan net een lettertje verschillend.. Of mensen die dan een kloon hebben van het andere geslacht
Op dinsdag 05 februari 2002 13:10 schreef youriw het volgende:[..]
Geen idee, 'k heb het wel eens meegemaakt in discussies dat er een nieuw iemand binnenkwam in de discussie die of een standpunt van iemand anders heel erg steunde of iemand die vrij bot nogal tegen de andere mensen in ging (een kloon van diegene dus).
Vroeg me af og het vaker voorkwam.
quote:OK GG. T voor mij nu?
Op dinsdag 05 februari 2002 13:19 schreef youriw het volgende:[..]
Ehm, anaal denk ik dan toch wel, wat een absoluut positieve ervaring was, voor beide deelnemers
Goede voorbereiding, ontspannen, veel vocht en geduld, optimaal genot!
-edit-
Vastbinden hebben we ook wel gedaan, geen BDSM ofzo, maar gewoon vastmaken aan het bed en dan een blinddoek voor. Ook errug leuk.
quote:Welk deel van je lichaam ben je zelf het trots op en welk plekje vinden andere het mooist aan jou?
Op dinsdag 05 februari 2002 13:23 schreef Bits het volgende:[..]
OK GG. T voor mij nu?
quote:Nou dat verschilt dus wel per persoon en van hoe veel ze van me gezien hebben maar ik geloof dat ze meestal mijn kont wel mooi vinden. Die zie ik zelf haast nooit dus dan ga ik maar voor mijn haar
Op dinsdag 05 februari 2002 13:28 schreef youriw het volgende:[..]
Welk deel van je lichaam ben je zelf het trots op en welk plekje vinden andere het mooist aan jou?
quote:Ok, GG. Wat voor kleur haar hebben we het over eigenlijk? Lang/kort?
Op dinsdag 05 februari 2002 13:34 schreef Bits het volgende:[..]
Nou dat verschilt dus wel per persoon en van hoe veel ze van me gezien hebben maar ik geloof dat ze meestal mijn kont wel mooi vinden. Die zie ik zelf haast nooit dus dan ga ik maar voor mijn haar
T-tje voor mij weer?
pick your lucky shot
quote:Blond tot iets over de schouders en een beetje golvend
Op dinsdag 05 februari 2002 13:39 schreef youriw het volgende:[..]
Ok, GG. Wat voor kleur haar hebben we het over eigenlijk? Lang/kort?
T-tje voor mij weer?
T voor jou, hoe dragen je vriendin en jij het schaamhaar?
quote:Ga koffie halen voor je collega en neem per ongeluk iets mee terug waar ie helemaal niet om gevraagd had en wat ie niet eens lekker vind
Op dinsdag 05 februari 2002 13:40 schreef BotXXX het volgende:
Verrast u mij ook maar eens.. Of met een T of een D..pick your lucky shot
quote:Trimmed ... kaal lijkt ons beiden niks (ik vind een kaal poesje maar helemaal niks) maar we houden het wel netjes bij. Af en toe even kortwieken. Anders doet het ook pijn bij mij, er wil nog wel eens een haartje tussen mijn voorhuid komen en als er dan wat groei plaatsvind ... auw
Op dinsdag 05 februari 2002 13:42 schreef Bits het volgende:[..]
Blond tot iets over de schouders en een beetje golvend
T voor jou, hoe dragen je vriendin en jij het schaamhaar?
quote:OK prima antwoord hoor al kan ik me bij dat laatste niet zo veel voorstellen
Op dinsdag 05 februari 2002 13:47 schreef youriw het volgende:[..]
Trimmed ... kaal lijkt ons beiden niks (ik vind een kaal poesje maar helemaal niks) maar we houden het wel netjes bij. Af en toe even kortwieken. Anders doet het ook pijn bij mij, er wil nog wel eens een haartje tussen mijn voorhuid komen en als er dan wat groei plaatsvind ... auw
quote:Nou koffie niet hoor
Op dinsdag 05 februari 2002 13:43 schreef Bits het volgende:Ga koffie halen voor je collega en neem per ongeluk iets mee terug waar ie helemaal niet om gevraagd had en wat ie niet eens lekker vind
Maar ok boodschappenlijstje
1 chocolade melk
1 thee met suiker (568)
1 espreschoc
1 cappucino (i.p.v. een chocolademelk)
haha, nou die heeft het gelijk weg gegooid en is om een nieuwe gelopen
ach ja kan gebeuren
quote:Ehm, als ik opgewonden word wil er nog wel eens wat groeien in mijn onderbroek. Als er dan een haartje tussen mijn eikel en mijn voorhuid vastzit wat meegetrokken wordt ...
Op dinsdag 05 februari 2002 13:51 schreef Bits het volgende:[..]
OK prima antwoord hoor al kan ik me bij dat laatste niet zo veel voorstellen
quote:Hmmm, ik vond achteraf gezien die van gisteren best ver gaan, zal me proberen in te houden
Op dinsdag 05 februari 2002 13:51 schreef Bits het volgende:
Ben ik weer aan de beurt voor een T dan? Ik wil wel weer een pittige
Wat zeg je tegen kerels die zonder omhalen hun vinger of lul zomaar in je kont steken? Of dat doen onder het mom van 'Sorry, verkeerde gaatje ...', maar dan wel door willen gaan.
quote:Hahaha, nooit last van gehad
Op dinsdag 05 februari 2002 13:55 schreef youriw het volgende:Ehm, als ik opgewonden word wil er nog wel eens wat groeien in mijn onderbroek. Als er dan een haartje tussen mijn eikel en mijn voorhuid vastzit wat meegetrokken wordt ...
quote:Haha kreeg je geen boze opmerking?
Op dinsdag 05 februari 2002 13:52 schreef BotXXX het volgende:
haha, nou die heeft het gelijk weg gegooid en is om een nieuwe gelopenach ja kan gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |