Daar was ik ook al niet weg van........ zo meer naar uw smaak meneer??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom mag Nostalgist dan wel naast een vraagteken!?![]()
Waarom denk je dat ik met die verspringende rijen aan de gang ben gegaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
Leandra wat heb je kleinzusje toch verwend, zo omringd door haar neukertjes helden.
Je bent mij nog vergeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar was ik ook al niet weg van........ zo meer naar uw smaak meneer??![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten.Mag ik op dat vraagteken naast Demins? Die is gek op honden.
![]()
Alleen moet Demins eigenlijk nog omgeruild worden met Petraa, dan is mijn kleine virtuele schat helemáál tevree.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef thalhitha het volgende:
[..]
Je bent mij nog vergeten.Mag ik op dat vraagteken naast Demins? Die is gek op honden.
![]()
Dan ben je alleen maar goei voor Kleinzusje...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen moet Demins eigenlijk nog omgeruild worden met Petraa, dan is mijn kleine virtuele schat helemáál tevree.![]()
(soms ben ik een té goeie jonge, weetjewel.)
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:03 schreef thalhitha het volgende:
[..]
![]()
Ik heb heus ook wel naar jouw belangen gekeken, maar jij vermaakt je prima dacht ik daar, tegen de wand gedrukt door Bruce.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan ben je alleen maar goei voor Kleinzusje...![]()
Ik word weer gestalkt door prosperaquote:
Ik neem genoegen met Bruce, maar als je zo begint heb ik ook nog wel wat wensen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb heus ook wel naar jouw belangen gekeken, maar jij vermaakt je prima dacht ik daar, tegen de wand gedrukt door Bruce.
Kop in een lus.quote:
Alle korte balken beginnen en eindigen me groene avatars, dus nog ff niet, zeker niet nu Thalhitha dr hondje naast Demins moet blijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen moet Demins eigenlijk nog omgeruild worden met Petraa, dan is mijn kleine virtuele schat helemáál tevree.![]()
(soms ben ik een té goeie jonge, weetjewel.)
Hoezo??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was overigens in de veronderstelling dat kloontjes niet in de OP thuishoren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |