Zou bijna denken dat het een kloon is van peter6000, want die had toch ook een topic met dat onderwerp?quote:
Een "mortal" kloon zou allang in de prullenbak hebben gezetenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat het een kloon is van peter6000, want die had toch ook een topic met dat onderwerp?
Dat is nog tot daaraantoe, ik vind het schokkender dat je je piemel gepost hebt in [KPD]quote:
En ik heb nog steeds geen toegang voor KPD aangevraagdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe, ik vind het schokkender dat je je piemel gepost hebt in [KPD]
Als ik niet al lang en breed had lopen gillen dat ik daar niet in kom had ik meegeholpen aan deze hoaxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat is nog tot daaraantoe, ik vind het schokkender dat je je piemel gepost hebt in [KPD]
Heb je nu een goede reden...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen toegang voor KPD aangevraagd![]()
Ian als eerste... daar zou ik niet aan durven tornenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef Talitha het volgende:
Da's beter zo Leandra!![]()
Wel opvallend dat jij in het midden staat en Ian helemaal in een hoek.![]()
Vooral ook omdat ik dat geheel zelf heb bewerkstelligtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian als eerste... daar zou ik niet aan durven tornen
dan snap ik niet dat ik in de bovenste rij sta...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Officieel stonden de icons toch op volgorde van hoeveelheid bagger?
Heb je je sommetjes goed gemaakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan snap ik niet dat ik in de bovenste rij sta...![]()
hij mag blijven trouwens..., mijn zoon that is...
Ja! Daarom sta ik onderaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Officieel stonden de icons toch op volgorde van hoeveelheid bagger?
"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja! Daarom sta ik onderaan...
Ik ben de man van de hoge kwaliteitsposts...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
hij mag blijven trouwens..., mijn zoon that is...
Kan TherAngelina 1 plaatsje naar links?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef Leandra het volgende:
Jammer van die bovenrand van de avatar van Mokum... maar hij staat nu iig naas Mootie
Nee, dat wordt te donkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan TherAngelina 1 plaatsje naar links?![]()
Ik heb allang gezegd dat ze een andere ava moet nemen, maar die kloon is koppigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kan je haar een lichtere ava geven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |