Nu nog een tweede stapel en je hebt de default layout van mahjonggquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
Is dit wat??
Dat topic in FB....quote:
Dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu nog een tweede stapel en je hebt de default layout van mahjongg![]()
Dan zit ze toch met de OP te klotenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is Leannekke als je d'r nodig hebt?![]()
Pas maar op! Je weet maar nooit met die labiele huisvrouwtjes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bang om iets verkeerds te zeggen, dat weet je zelf ook wel voltrut![]()
ik begrijp je wel hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben heel lief,... niemand begrijpt mij![]()
Ik ga maar ff wat anders doen![]()
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze?? Mijn topictitels worden soms ongevraagd aangepast
Kloon van Dannyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is it a plane?? Is it a train? Is it an automobile??? NO.... it's another Viswijfje topic![]()
Vind jij t zo wel wat?? Ian is niet helemaal weg van dat halve plaatje verspringen in iedere even balk..quote:
Mjah, ik vind recht echt mooierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind jij t zo wel wat?? Ian is niet helemaal weg van dat halve plaatje verspringen in iedere even balk..
En ik weet ook nog niet wat ik er van vind eigenlijk![]()
Hoewel ik natuurlijk wel m'n best heb zitten doen de korte balken met groene avatars te laten beginnen en eindigen en een aantal users niet geheel toevallig naast elkaar te zetten![]()
Recht is wel overzichtelijker, maar verspringend is speelser. Enige wat niet helemaal klopt is die ava's van Peter en Bong. Het groen van Peter loopt zo door in de ava van Bong. Misschien Petraa en Peter omdraaien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind jij t zo wel wat?? Ian is niet helemaal weg van dat halve plaatje verspringen in iedere even balk..
En ik weet ook nog niet wat ik er van vind eigenlijk![]()
Hoewel ik natuurlijk wel m'n best heb zitten doen de korte balken met groene avatars te laten beginnen en eindigen en een aantal users niet geheel toevallig naast elkaar te zetten![]()
Peter moet door die vlakverdeling sowieso aan een lang uiteinde, anders wordt het helemaal onoverzichtelijk (dan lijkt de vlakverdeling nog meer gebroken)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Recht is wel overzichtelijker, maar versrpingend is speelser. Enige wat niet helemaal klopt is die ava's van Peter en Bong. Het groen van Peter loopt zo door in de ava van Bong. Misschien Petraa en Peter omdraaien?
Verder maakt het me niets uit, zolang ik maar naast Bruce sta!![]()
Dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat wel zekerIk vind deze wel goed. Doet echt aan mahjongg denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |