Gertje zag een poster hangenquote:
Kom op, Leandra...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gertje zag een poster hangen
Als een zonnetje zo rood
Gertje sloeg op beide wangen
En riep: conjo mama, ik wil dood!
U bedoelt??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zet die relkloon er dan meteen tussen, ik kom toch niet aan die wiki![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarvan... ik was net ff de wiki pagina aan t aanpassen, ben ik voor nix druk geweest??![]()
Welke kloon?? Ik heb heul geen kloonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Kan je die kloon in ieder geval voortaan uit de SC houden?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
In plaats van de hele tijd quasi-zeiken of 'ie in de OP mag...
En 'm er dan gewoon inzetten.![]()
Ja, prima...quote:
Ik zou niet weten wat je bedoelt... maar wat voor klooninfo er ook is, dat zouden we toch onder ons houden?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, prima...
Maar hou "haar" uit de SC en uit de OP graag![]()
Ga d'r lekker mee los op de COS wat je wil...
Ja, maar er waren ook andere afspraken waar we ons blijkbaar niet aan houden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je bedoelt... maar wat voor klooninfo er ook is, dat zouden we toch onder ons houden?!![]()
Weet je wat... zoek het maar ff uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar er waren ook andere afspraken waar we ons blijkbaar niet aan houden?![]()
Rellen is erg leuk enzo, dit begint gewoon vermoeiend te worden![]()
Prima johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat... zoek het maar ff uit![]()
![]()
Ik weet niet wat jij hier zit te suggereren maar de OP is zoals ie is en zo blijft ie voorlopig ff![]()
Welke kloon?? Ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima joh![]()
Ik hoop dat je kutkloontje nog net zo leuk is als ik er niet meer tegenin ga![]()
Oh, maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke kloon?? Ik ben me van geen kwaad bewust![]()
In dat geval: ik ben ff weg...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk.
Die is hier alleen echt actief als jij "naar bed bent"![]()
![]()
Maakt niet uit joh. Ik sta te koken en geniet van jullie pseudo-fight.quote:
Daar hebben we de relkloon, buuuufquote:
eendjuh!quote:
Het lijkt DGK wel (waarbij MSN als FEBO fungeertquote:
Whoehaa..patatje oorlog van de FEBO...kun je het lekkerderder bedenkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt DGK wel (waarbij MSN als FEBO fungeert)
Werk je in een supermarkt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef TherAngelina het volgende:
Zo, ik kom niet op het beste moment binnenvallen!![]()
Ik zit nog op m'n werk, nu beaudschapjes doen (hè, Ian?).
![]()
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt DGK wel (waarbij MSN als FEBO fungeert)
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whoehaa..patatje oorlog van de FEBO...kun je het lekkerderder bedenken
Laat me nou man, het is toch legaal? toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Leuke meid idd........
Als vriendinnetje van mijn dochter...![]()
Wat heb jij gesliktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
Hmmmmmmmmpf .... net even een tukje gedaan..... ik zat met Leandra in DGK en we mochten boodschappen gaan doen.... met zn allen naar de supermarkt..... ik ging op een skateboard.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |