snik snik.
kan dit niet in een re-run....nog 1 keertje maar...
wat ik helaas niet kan velen, is dat ik er nergens maar dan ook nergens een plaatje van kan vinden....
Dit vond ik vroeger moooooooooi !!!
voor iedereen die niet weet waar ik het over heb...
quote:Iemand nog met plaatjes en verhalen?
Pompy the robodoll (1987)
Orig. titel: Pompy de robodoll
NL 1987 1:18
Genre: Avontuur
Keuring: AL (alle leeftijden), jeugdfilm Regie: Tom Manders jr
Met: IJf Blokker (Professor Vriendelijk), Willem Duyn (Kruimel Tuimel), Maarten Spanjer (Loodgieter Pijpeling), Maurice de Graaf (Danny van der Berg), Melchior Rietveldt (Migiel van der Berg), Rob Leenderts, Tom Oosterhuis
Stemmen: Bill van Dijk (Pompy de Robodoll), Bert Plagman (Yaki Yaki/Atilla de Hond), Cor Witschge (Beng Beng/Uiltje), Dick Engelbracht (Tokkel), Fred Benavente (De Plof Plof mobiel), Martine Bijl (Tuberella), Tineke de Nooy (Tinus de Toeter), Willeke Alberti (Karin van der Berg), Donald de Marcas (Nieuwslezer), Lex Goudsmit (Verteller)
Schrijvers: Script: Tom Manders jr; Muziek: Tom Manders jrMet hun eigen plezierjacht zijn ze op weg naar Spanje en komen in een storm terecht. Alleen de kinderen worden gered en ondergebracht in een weeshuis. Eén van de kinderen helpt een Professor met het stoppen van diens op hol geslagen robot. Om de jongen te bedanken zonder geld te geven bouwt hij een nieuwe robot uit gebruikte voorwerpen. De robot is echter zeer krachtig en voelt zich verwaarloosd. Hij gaat de wijde wereld in en een andere robot moet hem gaan zoeken.
En volgens mij was er ook een serie van op TV.
Wel een heel mooi en gevoelig liedje, ga bijna huilen als ik dat liedje weer hoor.
Werd een paar maanden geleden nog herhaald maar is inmiddels al weer van de buis verdwenen.
quote:bij bol.com hebben ze hem. Levertijd 2-3 dagen (yeah, right!), maar ze hebben hem dus wel.
Op maandag 04 februari 2002 22:04 schreef jeroenblom het volgende:
Weet iemand misschien waar ik de video kan halen. Deze hadden wij vroeger ook maar daar heb ik wat tekenfilms ofzo overheengenomen. Maar mijn moeder wil de video eigenlijk nog wel hebben. En nu is ze binnenkort jarig en dat lijkt me wel een leuk kado.
Hier dan maar verder...
Heeft er iemand plaatjes van? Of andere info?
Uhm. Ik heb de film lang geleden geripped van de bieb. (VHS --> VCD)
so uhm. blijkbaar is er nogal veel vraag naar deze film. Als iemand een juiste manier weet voor mij om deze film publiek te maken icq me dan ff
39596760
Ricky'Sway®
p.s. heb eventjes een website met wat plaatjes opgebouwd. ik kan alleen niet de hele film hosten!
http://www.rickysway.tk/pompy/index.html
[Dit bericht is gewijzigd door RickySway op 05-12-2002 19:08]
quote:URL is http://home.planet.nl/~vriel152/pompy/index.htm
Op donderdag 5 december 2002 18:45 schreef RickySway het volgende:
Hallauw !
ik zat te zoeken op 'Pompy de Robodoll' omdat ik momenteel mijn VCD versie op videoband heb gezet voor m'n zus (sinterklaas hè) en er een leuk frontje bij wou maken.Uhm. Ik heb de film lang geleden geripped van de bieb. (VHS --> VCD)
so uhm. blijkbaar is er nogal veel vraag naar deze film. Als iemand een juiste manier weet voor mij om deze film publiek te maken icq me dan ff39596760
Ricky'Sway®p.s. heb eventjes een website met wat plaatjes opgebouwd. ik kan alleen niet de hele film hosten!
http://www.rickysway.tk/pompy/index.html
Ik was op zoek naar een topic om te vragen hoe het ook alweer heette en toen kwaam ik deze tegen Yeah baby, yeah.
Ik vond die robot die afgeschoten werd in het toilet erg koel
Mn vriendje, mag ik even aan je hangen
Je warmte voelen, ook al is t maar heel kort
Heb jij dat ook, gevoel van rust dat je bekruipt
Als je me aankijkt
Want t is alsof de nachten samen zoveel meer en echt gemeend zijn
Heb jij dat ook, gevoel van tijdloosheid, dat t wel voor altijd
Door kan blijven gaan
Door die gevoelens blijf ik naast je staan
Refrein
Samen zijn
Is samen lachen, samen huilen