e inkoopmanager heeft alle opdrachten met succes uitgevoerd.
30-05-2007 De R & D afdeling heeft progressie geboekt, denk eraan dat ze op hetzelfde aangegeven tempo (+ kosten) doorgaan, tenzij je dit zelf aanpast.
30-05-2007 Je hebt als organisator ¤ 290.550 verdiend (winst-smeergeld) met een bankoverval (de totale buit was ¤ 340.550).
30-05-2007 Je auto Rolls Royce Phantom met kenteken 3E-FD-7W is uit het spel omdat de slijtage hoger dan 90% was.
30-05-2007 Je auto Rolls Royce Phantom met kenteken KX-N8-XR is uit het spel omdat de slijtage hoger dan 90% was.
30-05-2007 Je poging om een vervoersmiddel te stelen is gelukt! Je hebt een Mini Cooper erbij! (Zie onderwereld.)
30-05-2007 Je poging om een container op te kopen is mislukt!
30-05-2007 De ramkraak (groothandel) waaraan je wilde deelnemen is mislukt door de beveiliging van het pand, de ramauto is weg, de vluchtauto is behouden gebleven en jullie konden net op tijd ontsnappen.
ik had 29 miljoen in kasa vandaag:D dat is 9 meer dan verwacht. had vorige ronde een finaciele meevaller gehad! ik kan de komende 3 ronden nog geen nieuwe bedrijven bij bouwen.
![]()
mja dan mijn hoofdlkantoor maar naar antwerpen verplaatsen. IK zal nog even kijken of ik een BO / RK kan opzetten.
De heerser is als de wind. De dienaren als het gras. Als de wind waait kan het gras alleen maar buigen.. Confusius