thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben je vluchter, nu alleenn nog een rammer zoeken. Vluchtauto is een Spyker
Waar was deze RK(gh)?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef Jump het volgende:
Je doet mee aan deze ramkraak (groothandel):
Idnr Organisator Ramauto (2e pers.) Vluchtauto (3e pers.) Uitv. Verdeling Pass
17108 Internix
(Slagerij) bas
(Hummer) Vrij
() 2 ronde(n) Gelijk ram
Pass: ram
Ik zoek nog een vliuchter. Iemand met ene wagen met ene snelheid van 90 of zo iets
Heb zelf nog een Hyundai Matrix 89% Stevigheid 41 Snelheid 29, hoewel die slijtage is wel erg veel (of een Hyundai Atos Slijtage 17% Stevigheid 33Snelheid 35).quote:47983 * bas (IJsboer) Vrij(N.n.b.) CJ_Company(Spyker) 1 ronde(n) Gelijk
als je die van 17% pakt vind ik het gaafquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:12 schreef Eronymus het volgende:
Heb zelf nog een Hyundai Matrix 89% Stevigheid 41 Snelheid 29, hoewel die slijtage is wel erg veel (of een Hyundai Atos Slijtage 17% Stevigheid 33Snelheid 35).
slechts een klein aantal. verder krijg je, mocht je gepakt worden, een vrijgeleide als je een lening neemtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef Eronymus het volgende:
Doe ik.... zijn die ijsboeren in Maastricht eigenlijk beveiligd?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:15 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
slechts een klein aantal. verder krijg je, mocht je gepakt worden, een vrijgeleide als je een lening neemt
zie http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?t=22668#304272
in maastricht is dat ook zo, maar kan je wel aangeven bij de BD dat je een lening wilt (dat soort weggetjes dus)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:24 schreef Jump het volgende:
En in Assen kan je als niveau 6 geen lening afsluiten. Tenzij je een AD hebt en naar andere steden kan gaan en zo.
Nog iemand voor een vluchter?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef Jump het volgende:
Je doet mee aan deze ramkraak (groothandel):
17108 Internix
(Slagerij) bas
(Hummer) Vrij
() 2 ronde(n) Gelijk ram
Pass: ram
Ik zoek nog een vliuchter. Iemand met ene wagen met ene snelheid van 90 of zo iets
wil ook wel vluchter zijn, in welke stad vindt het plaats?quote:
quote:
Mijn wagentje is vast wel snel genoegquote:Je doet mee aan deze ramkraak (groothandel):
17108 Internix (Slagerij)
bas (Hummer)
CJ_Company (Enzo Ferrari)
1 ronde(n) Gelijk ram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |