Dat kunnen we doen... wacht nog ff misschien kan ik er nog wat te pakken krijgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef Misanthropist het volgende:
ik kan zonodig nog een snelle auto verpatsen als ik uit het gevang ben (heb r zat), geef maar een gil dus.
Of een kleine bank met 7 man, organisator drie dubbelquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:40 schreef Eronymus het volgende:
jammer had al een BO gejoint...
Was nog eens aan het kijken, er zijn echt lui die een ZG bank gaan overvallen terwijl ze zelf maar paar crimipunten hebben.... dat lukt toch nooit.![]()
cashenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Of een kleine bank met 7 man, organisator drie dubbel
Waar?? ikke meteen meedoenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Of een kleine bank met 7 man, organisator drie dubbel
Dat probeer ik deze ronde ook voor het eerstquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:02 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
cashen
ik doe in mijn eentje redelijk grote banken en dat is nog nooit mislukt
alles is nog vrijquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef Misanthropist het volgende:
zit mijn RK in Maastricht op een ijsboer (wachtwoord: geheim) al vol? ik kan het niet zien omdat ik in de gevangenis zit
heb je ook msn?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:18 schreef Jump het volgende:
Voor diegene die graag snel zaken willen afspreken, zoals het gooien van artikelen op de ZM of zo: msn@internix.be
Wel, euhmquote:
Hoezo kom je dan weer in gevang?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:35 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan zit ik morgen weer in het gevang
zelfs dat kan ik niet eens meer nakijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:17 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Hoezo kom je dan weer in gevang?
Ow en trouwens hij is pas over 2 ronden![]()
Doe ik ook altijd, maar pak tegenwoordig de middenklassers, dus is de kans op slagen wat kleiner..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef Jump het volgende:
Bij een auto altijd 3 man uitkijk en het no sound, no police gerief nemen. Ik heb wel altijd boete, maar zit nu niet in het gevang.
Maar goed ook, want ik wil mijn geld sparen voor als mij HK upgrade gedaan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |