Het is zeker waar dat Brian op die manier denkt. Ik denk overigens dat het zinloos is. Waar ze geen rekening mee houden is dat DGK op 23 september gaat veranderen. Ik gok dat dan ook regels aangepast gaan worden. Bijvoorbeeld stemrondes worden vervangen door popu-polls. Of stemmingen worden niet meer unaniem. Dan kan ineens alles anders worden .........quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar hij houdt er (denk ik) wel rekening mee dat zij weggaat na 23 september. Als Amanda dan weg is, heeft Brian geen dekking meer.
Ik geloof er nog steeds geen ruk van dat Natas 23 sept. opkrastquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is zeker waar dat Brian op die manier denkt. Ik denk overigens dat het zinloos is. Waar ze geen rekening mee houden is dat DGK op 23 september gaat veranderen. Ik gok dat dan ook regels aangepast gaan worden. Bijvoorbeeld stemrondes worden vervangen door popu-polls. Of stemmingen worden niet meer unaniem. Dan kan ineens alles anders worden .........
Ik denk dat niemand er op rekent dat natas weggaatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is zeker waar dat Brian op die manier denkt. Ik denk overigens dat het zinloos is. Waar ze geen rekening mee houden is dat DGK op 23 september gaat veranderen. Ik gok dat dan ook regels aangepast gaan worden. Bijvoorbeeld stemrondes worden vervangen door popu-polls. Of stemmingen worden niet meer unaniem. Dan kan ineens alles anders worden .........
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds geen ruk van dat Natas 23 sept. opkrast![]()
Ja maar hij houdt er (denk ik) wel rekening mee dat zij weggaat na 23 september. Als Amanda dan weg is, heeft Brian geen dekking meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke is geen blok meer aan z'n been. Ze kan hem niet meer pakken op 'verliefdheid'. Dat heeft Huub juist vanavond de nek omgedraaid. Brian zonder Amanda maakt nix uit, Natasia is er immers nog.
Dat geloof ik ook niet !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds geen ruk van dat Natas 23 sept. opkrast![]()
Ik ook niet! Maar ik vind het niet raar de de bewoners er wel rekening mee houden dat ze wel vertrekt.quote:
Das een beetje koffiedik kijken, iid maar wat voor persoon komt erin?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:18 schreef Donnie29 het volgende:
Oke maar er vanuit gaand dat Natas er wel uit gaat, het volgende: er komt toch nog een nieuwe miljonair bij.. de laatste zeg maar. Gaat er ook aan liggen wie die persoon gaat dekken enz enz. Ik vind dat als Huub Lieke opgeeft hij zn eigen glazen in gooit.
HIj neemt ook een groot risico door Lieke te laten gaan. Maar ik denk dat Lieke's gedram de doorslag gaat zijn. Of ze moet haar rol in zijn leven gewoon accepteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:18 schreef Donnie29 het volgende:
Oke maar er vanuit gaand dat Natas er wel uit gaat, het volgende: er komt toch nog een nieuwe miljonair bij.. de laatste zeg maar. Gaat er ook aan liggen wie die persoon gaat dekken enz enz. Ik vind dat als Huub Lieke opgeeft hij zn eigen glazen in gooit.
Dat vind ik dan wel jammer eigenlijk, ookal denkt hij hem nog nodig te hebben, hij heeft hem het meest getartquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In zo'n gesprek met Huub is het wel een heel andere Japio. Niks bluf of terror.
Wilgo moet dat uitleggen .......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Maar hoe zien jullie het dan dat Natasia haar dochter op het hart gedrukt heeft dat ze over 4 maanden thuiskomt? Wat gaat ze haar kinderen dan vertellen?
Zou ze dan niet weten dat heel Nederland haar totaal uitkotst?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wilgo moet dat uitleggen .......
Bewoners zien en horen niet alles wat wij wel doen, maar je heb wel gelijk. Natas zegt dat zo vaak !! Dan zou er een kwartje moeten vallen. Plus dat ze een tijdje geleden er voor Brian in wilde blijven om voor hem te zorgen, vanwegen trubbles me Amanda en die moeder enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar ik vind het niet raar de de bewoners er wel rekening mee houden dat ze wel vertrekt.
Klopt. De komende 2 weken zijn dan ook belangrijk. Zowel voor Huub als voor Lieke.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:22 schreef Donnie29 het volgende:
Geen idee wie of wat de nieuwe miljonair word. Maar het lijkt me wel slim om daar eerst om te wachten. Brian stemt zn eigen dekking toch nooit weg, dat heeft hij wel bewezen.
In de eerste instantie zou ze toch in januari/februari naar huis gaan. Die belofte is ze ook niet nagekomen. Terwijl ze laatst zei: Mama komt haar beloftes altijd na! Wat een trol!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Maar hoe zien jullie het dan dat Natasia haar dochter op het hart gedrukt heeft dat ze over 4 maanden thuiskomt? Wat gaat ze haar kinderen dan vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |