Ja, ik ga ook, toevallig gisteren ook een kaartje gekocht.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:31 schreef _Floddertje_ het volgende:
Nog meer mensen die naar dit concert van de vroegere zanger van de Velvet Underground gaan?
I know, maar ik vond dat ik de Velvet Underground op z'n minst wel even genoemd moest hebben om toch nog een béétje de schijn hoog te houden dat mijn openingspost zou kunnen concurreren met Wikkiepikkie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef cafca het volgende:
Enne....goeie OP, maar Lou was wel meer dan "zanger van de Velvet Underground"
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:31 schreef _Floddertje_ het volgende:
Vandaag kaarten gekocht voor het concert van Lou Reed op 21 juni in de Heineken Music Hall. Hij schijnt zijn legendarische album Berlin integraal te gaan spelen, met een enorme begeleidingsband en zelfs een kinderkoor (huh?). Ik ben erg benieuwd.
Ben ook wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen met de huilende kinderen op The Kids.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef Masterix het volgende:
[..]
Helaas geen tijd...
"Berlin" is één van die albums die ik zovaak gedraaid heb... Dat laatste nummer "Sad Song" live te horen met kinderkoor en alles lijkt me wel intens.
Hehe...ik ga er donderdagavond heen, dus laat het je nog weten!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen met de huilende kinderen op The Kids.
Ligt inderdaad aan dat album, de 'donkerste' plaat van z'n oeuvre, en nog eens aangedikt door de producer, Bob Ezrin (die bijv. ook het gezellige "The Wall" van Pink Floyd produceerdequote:Op donderdag 21 juni 2007 08:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben ook geweest, ben verder niet zo erg bekend met het werk van Lou Reed, maar zou iemand mij kunnen vertellen wat het eerste nummer van de toegift was? Wat zat daar ontzettend lekker gitaarwerk in zeg(maak er maar een spoilertje van om andere mensen de verassing niet te ontnemen...)
Maar verder mooi concert, maar soms wel behoorlijk zwaar zeg. Maar ik begreep dat dat ook voornamelijk aan het album lag...(kende dat hele album verder niet...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Behoorlijk zware plaat ja. Ik moest meteen aan dat 12-koppige kinderkoortje denken... Die zullen een lekker trauma hebben aan 't eind van de tourquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar verder mooi concert, maar soms wel behoorlijk zwaar zeg. Maar ik begreep dat dat ook voornamelijk aan het album lag...(kende dat hele album verder niet...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook wel erg jammer dat ik er niet bij was. Ik had ook niet verwacht dat hij erg goed bij stem zou zijn, en vond het mede daarom ook wel erg duur. Berlin is wel een geweldig album dat ik graag live had gehoord.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Kut, ik ging vooral niet omdat ie niet zo goed bij stem is en ik daardoor niet de mythe van de plaat wil laten verkloten.
Nu heb ik spijt haha. Ach ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |