Vast, maar het idee van een letter telt hier ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:25 schreef Remzz het volgende:
Droste verkoopt toch ook wel gewoon chocola met dezelfde chocola als die in chocoladeletters zit?
Als je googled op 'Droste Chocoldadeletters online' dan kun je er genoeg bestellen, dus ik twijfel geen moment dat er genoeg supply is. Persoonlijk denk ik dat ze het hele jaar door produceren/verkopen, maar bij al die online zaken zijn de verzendkosten 25 euro en DAT vind ik te veel. Vandaar dat mijn vraag blijft openstaan of ik ze gewoon in een winkel kan kopen. Ik WEET dat er bijvoorbeeld een winkel is in Amsterdam die het hele jaar Kerstspullen, etc. verkoopt, maar ik herinner me ook een speciale winkel met snoepjes, koekjes, chocolade, etc. van over de hele wereld met, ik meen, ook chocoladeletters.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:36 schreef Remzz het volgende:
Tja misschien ff mailen met Droste ik weet niet hoe het met de chocoladeletters zit maar Bolletje hier begint volgende maand al weer aan de pepernoten(maken dan), dus misschien zijn ze al begonnen met de productie en kunnen ze er wel eentje op sturen ofzo.
Thanks... Ga ik zeker doen! Maarre: als er nog meer mensen met tips zijn: graagquote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef MissHobje het volgende:
Misschien moet je hier even kijken en naartoe bellen/mailen etc.
Hoop dat je er iets aan hebt![]()
Succes.
Ja, maar dan zul je meestal wel even om moeten vragen want vaak liggen die ergens achter in het magazijnquote:Op maandag 21 mei 2007 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
En je supermarkt heeft er misschien ook nog wat liggen.
En toch staat er een houdsbaarheiddatum op...quote:
Omdat het in de wet staatquote:Op zondag 27 mei 2007 19:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En toch staat er een houdsbaarheiddatum op...
hier laatst nog 1 gevonden met een thtdatum van ergens eind april
En als je wilt zou je die reep volgend jaar april ook nog wel kunnen eten.quote:
Dit leek me een handig idee tot ik naar de site ging:quote:Op zondag 27 mei 2007 18:25 schreef verzameldirk het volgende:
gewoon kontakt opnemen met die firma die zgn. 25,00 porto berekend
dat is alleen voor verzending naar het buitenland in een speciale verpakking, zoals
Australie, heel erg heet en de formulieren voor de douane.
gewoon kontakt opnemen en je betaald alleen de nederlandse porto
sterkte![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |