Dat ondersteunt mijn onboard intel kaartje zelfs. Voor hoge resoluties heb je maar weinig geheugen nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik wil het ook voor resolutie doen...
1280 x 960 vind ik te weinig. Ik wil gewoon het max uit mijn monitor halen @ 1440x900.
ondersteunen alle videokaarten dit?
geen probleemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Juist. Dat bovenstaande in de terminal. Even de quotes aanpassen. Did the trick.
Dank.
ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:58 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat ondersteunt mijn onboard intel kaartje zelfs. Voor hoge resoluties heb je maar weinig geheugen nodig.
Maar dat is wel een resolutie voor widescreen, heb je een widescreen monitor?
okquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:14 schreef mistermaniac het volgende:
Lijkt me wel ja.
@ PiRANIA, niet naar die 64 bit kijken, jij moet gewoon kijken of ie past (dus AGP of PCI-E)
hooii!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef Roellio het volgende:
Groetjes vanaf mijn kersverse ubuntu install.
denk het welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:00 schreef Roellio het volgende:
Ik ga 't zo installeren op m'n laptop.
Amd 3000+
64 mb Geforce4-Go kaart
512 mb ram
Standaard install met wat extraatjes moet toch lukken?
waarom in mic?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:09 schreef Roellio het volgende:
Gewoon de standaard versie van Ubuntu.
Xine, mp3 en dvd codecs (libdvdcss), midi support, flash, java, embedded video
Ik wil alleen m'n Gnome heel mooi pimpen maar weet niet zo goed hoe dit moet.
En ik heb de stekker van mijn boxenset in de microfoon uitgang van mijn laptop zitten. Onder ubuntu krijg ik enkel nog geluid over de laptop boxjes, en niet meer over mijn externe setje.
Echt wel! Ik gebruik de mplayer plugin voor al mijn embedded video, ook realmedia werkt perfect.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef Roellio het volgende:
Ehm.. koptelefoon bedoel ik!
Gefixt ^^
En ik wil ondersteuning voor realaudio en realvideo in firefox!
Ik kan wel real afspelen maar alleen via de mplayer plug-in. Das niet echt geintegreerd in firefox.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Roellio het volgende:
Is er een goede drive emulator om iso's e.d. te mounten voor ubuntu, zoals deamon tools voor windows?
roellio@roellio-laptop:~$ sudo mkdir /mnt/iso
Password:
roellio@roellio-laptop:~$ cd Desktop/
roellio@roellio-laptop:~/Desktop$ cd Media/
roellio@roellio-laptop:~/Desktop/Media$ cd Hannibal.Rising.2007.COMPLETE.PAL.DVDR-TNAN/
roellio@roellio-laptop:~/Desktop/Media/Hannibal.Rising.2007.COMPLETE.PAL.DVDR-TNAN$ sudo mount hannibal.iso /mnt/iso/ -t iso9660 -o ro,loop=/dev/loop0
roellio@roellio
![]()
mount kan dat prima idd. Ik zoek eerder een grafische tool voor mount, niet dan ik vies ben van een console, maar het moet gewoon sneller en simpeler kunnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:31 schreef Roellio het volgende:
Is er een goede drive emulator om iso's e.d. te mounten voor ubuntu, zoals deamon tools voor windows?
roellio@roellio-laptop:~$ sudo mkdir /mnt/iso
Password:
roellio@roellio-laptop:~$ cd Desktop/
roellio@roellio-laptop:~/Desktop$ cd Media/
roellio@roellio-laptop:~/Desktop/Media$ cd Hannibal.Rising.2007.COMPLETE.PAL.DVDR-TNAN/
roellio@roellio-laptop:~/Desktop/Media/Hannibal.Rising.2007.COMPLETE.PAL.DVDR-TNAN$ sudo mount hannibal.iso /mnt/iso/ -t iso9660 -o ro,loop=/dev/loop0
roellio@roellio
![]()
Ik ga hem zo ff checken, eerst etenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef Roellio het volgende:
Ik heb je een grafische tool gemailed.
wil je ff posten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef Roellio het volgende:
Ik heb je een grafische tool gemailed.
Een begin? Het enige wat ik hoef te doen is rechterklik->scripts->mount ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |