Geen idee of een cronjob de computer uit de slaapstand kan halen, maar je kan 't altijd proberen. Een andere mogelijkheid is om je pc om een bepaalde tijd te laten inschakelen (als je BIOS dit ondersteund) en dan het geluidje vervangen van wanneer je session manager/desktop envoirnment/X wordt geladen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef borbit het volgende:
checken of je hardware ondersteund word kan heel erg makkelijk met de liveCD.![]()
Als die niet werkt weet je dat je moet gaan kloten om het draaiend te krijgen?
Weet iemand of ik feisty kan gebruiken als wekker?![]()
(ik had altijd windows en dan kon ik met de taakplanner een playlist aan zetten., computer in slaapstaand en dan werd ie wakker om mij wakker te maken. Ik laat me pc liever niet snacht's aan staan)
Hehe, die zijn wel leuk, maar kijk eens naar Beryl (een fork van compiz), die heeft wat meer van die leuke effectenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef Lunar het volgende:
Daarnet geupgrade naar Feisty. Ik moet zeggen, die desktop effects zijn geweldigEn dat met een ATi kaart !
Een gnome im-client met webcam support is er naar mijn weten niet. Je kan wel kopete (KDE IM client) of aMSN gebruiken, deze hebben beide support voor webcams.quote:Nu nog even uitzoeken hoe ik mijn Samsung E900 kan benaderen, heb er tot nu toe niks voor gevonden.
En dan nog een goede IM client met degelijke (dus stabiele) webcam support (liefst een gnome app).
Suggesties?
Mwa.. Beryl vertraagde de vorige keer mijn PC dusdanig dat het niet meer fijn werkte. Die ingebouwde effecten in Feisty gaan vrij snel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:38 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
Hehe, die zijn wel leuk, maar kijk eens naar Beryl (een fork van compiz), die heeft wat meer van die leuke effecten.
[..]
Een gnome im-client met webcam support is er naar mijn weten niet. Je kan wel kopete (KDE IM client) of aMSN gebruiken, deze hebben beide support voor webcams.
Ligt er waarschijnlijk aan hoeveel effecten je aan hebt staan. Die 'ingebouwde effecten' is namelijk gewoon een afgeslankte compiz.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:47 schreef Lunar het volgende:
[..]
Mwa.. Beryl vertraagde de vorige keer mijn PC dusdanig dat het niet meer fijn werkte. Die ingebouwde effecten in Feisty gaan vrij snel.
Heb je het al eens met wine geprobeerd?quote:Kopete werkt vrij goed met mijn webcam zie ik, niet geheel flawless maar het werkt.
Weet er iemand nog een oplossing voor mijn Samsung E900? Beetje frustrerend om speciaal daarvoor XP te moeten installeren in VMware..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |