Ja als het over lekkere wijven gaat begrijpen we elkaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef valek het volgende:
[..]
Lekkere chickies bij.
Ik geef gewoon een keer een positieve reactie op jouw post.![]()
je hebt wel gedrochten maar niet veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:16 schreef xFriendx het volgende:
Zitten er wel eens lelijke op dat Snygast? (niet dat ik daar behoefte aan heb). Of filtert men daar alle wanstaltige gedrochten er uit?
Voor de rest, topplaatjes!![]()
Daar kan menig 'mijn buik hangt over m'n broek met een pakkie peuken er tussen terwijl ik jump meisje' hier in Nederland nog wat van leren.
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Vaag.. Ik kan er nog wel KOMEN.
http://www.sugababes.nl/*Cecile!!
Werkt deze link niet?
Ik ben er laatst nog geweest, ik ga er volgend jaar weerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
En ze ziet er nog lief uit ook.. Mijn emigratie naar Zweden is bijna afgerond!
Aanvalluh!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
haha
dat mens is 1 dag ouder dan ik...
Ik geloof je meteen. Waar moet je dan zitten? In de grote stad mag ik aannemen? In Oslo zijn ook heel ontiegelijk veel mooie grietjes. Ja het zijn gewoon topmeiden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben er laatst nog geweest, ik ga er volgend jaar weer. Hele aardige meiden ook al zijn ze mooi, en ze spreken goed engels.
Gothenburgquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:20 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Waar moet je dan zitten? In de grote stad mag ik aannemen? In Oslo zijn ook heel ontiegelijk veel mooie grietjes. Ja het zijn gewoon topmeiden.
Haha dacht ik al. Ben ik ook eens geweest, maar helaas niet in het uitgaansleven e.d. Ik weet waar ik naartoe moet gaan wanneer dat mogelijk is. Nee voor wintervakantietje ofzo is het goed te doen. Lijkt me wel handig dat je dan als single die kant opgaat.quote:
Ja precies shot me a holla when je gaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Haha dacht ik al. Ben ik ook eens geweest, maar helaas niet in het uitgaansleven e.d. Ik weet waar ik naartoe moet gaan wanneer dat mogelijk is. Nee voor wintervakantietje ofzo is het goed te doen. Lijkt me wel handig dat je dan als single die kant opgaat.
Haha is goed.. Maar als Zweden niet lukt is Italia ook nog altijd een optie. Daar wonen ook te mooie grietenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies shot me a holla when je gaat![]()
Toevallig ook nog in Gothenburg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef BonJovi het volgende:
Ja zeker! Vriend van me neefje gaat trouwens binnenkort in Zweden wonen en werken. En dan komen we hem volgend jaar op zoeken en gratis verblijf plaats .![]()
dat ventje op de bank op die eerste fotoquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:07 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ach jaartje rijpen en ze is legaal!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:02 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dit meisje is 15 heb ik zojuist ontdekt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |