Dat zal dan wel al die internetprofielen verklarenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Voor blondjes wel. die weten niet eens hoe ze de muis moeten hanteren.
quote:
Ik heb dat gezegdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef Arjann87 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er iemand in het topic iets zei over: Je zelf fotograferen in die spiegel...je bedoelt...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
?
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
14 jaar![]()
Vanuit haar inbox:
[..]
http://www.sugababes.nl/meiiSjje
Z'n band staat platquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef Bernard0s het volgende:
[afbeelding]
"Yo check dit! Wij zijn die leipe mocro's uit Deventher Zuid, je weet toch. Peace niggah. Eastzide mtf'a!"
Jezus wat een trieste josti's!
Is die mochool met dat gele ding op zijn hoofd vooraan trouwens blind ofzo? Zeker gekomen door kogels in zijn 00guH!
nicequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi meisje.
Waar heb je die vandaag!?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi meisje.
Vandaag heb ik haar helaas nietquote:
lekker lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi meisje.
Ja met een zak over haar kop misschienquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
lekker lekker![]()
die is zekerrr batsbaar![]()
Vaag.. Ik kan er nog wel KOMEN.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:01 schreef BonJovi het volgende:
Profiel is verwijderd
Lekkere chickies bij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:11 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |