of moederkoekquote:
Wie heb je nu dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb mn coureurs de laan uit gekicked en nieuwe gekocht![]()
Dat zal wel meevallen.. Ik heb iig Sato eruit geknikkert en Rosberg aangekocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:13 schreef staticdata het volgende:
ik ga geld sparen en dan heb ik geld en dan is het te laat en ben jij al 70000 punten verder
Die heb ik, maar niet voor 99 euroquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hij geeft wel boem boem, maar het is geen medusa 5.1 headset van 99 euro
rosberg en hamiltonquote:
HOMOO!!!quote:
Dat kan je dus wel vergeten lieverdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mijn team is niet zichtbaar, wel compleet en ik heb BMW motor en SA chassis![]()
no shit sherlockquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat kan je dus wel vergeten lieverd![]()
Ik ben wel slim maar niet gek.. Dat kan jij budget technisch helemaal niet redden man![]()
hamilton + rosberg & 2x SAquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Mr_Baus het volgende:
ok, maar wie heb je dan wel? ik geef mijn team toch ook gewoon bloot
en dat ook jaquote:
Ik kom een paar 1000 te kort en dat komt alleen maar doordat ik 2 races terug net te laat was met wijzigen van mijn teamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik kan genoeg zien om te zien dat hij uit zijn nek lult en dat hij Hamilton sowieso niet heeft..
Er zijn mensen die bij de laatste race hetzelfde team als mij hadden.. Die mensen zitten goed, ik weet niet of ze het geld hebben om mijn move te kunnen volgen, dan zitten ze beter. Ik blijf dan evengoed op voorsprong dus qua competitie boeit het me geen moer![]()
ok ik wil het zienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
he ik heb hamilton joh![]()
zet mn team wel open nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |