2 jaar pasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Project MeesterBeest loopt ook alweer 2 jaar hier bij mij![]()
Inmiddels loop ik zover achter dat ik maar gewoon een nieuwe PC ga bouwen![]()
zeurenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Stefan740 het volgende:
Na lang zeuren komt ie er waarschijnlijk!
[afbeelding]
MX510 is een prima muis, Maar de MX518 is een stuk beter (1600dpi) < dit zijn optische muizenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
NOU??!! Copperhead, Diamondback, G5, MX510????????
heb een icemat oid, ga zo wel eens kijken bij de MM, daar hebben ze iig de diamondback en eens kijken wat ze aan logitech hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
MX510 is een prima muis, Maar de MX518 is een stuk beter (1600dpi) < dit zijn optische muizen
G5 is een lasermuis en is 2000dpi, super afstelbaar etc.
Ik zou zowieso voor Logitech gaan. Laser of optisch ligt denk ik aan wat voor ondergrond je gebruikt..
G5 is wel erg geil![]()
[afbeelding]
Ik had toendertijd de snelst luchtgekoelde S478 3ghz Prescot van Nederland ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]
2 jaar pas, dat is toch geen project man..
![]()
Maar mijn beest is op sterven na dood, al zo'n half jaar eigenlijk al.. Maar ff beetje sparen en over 3 maand, lekker voor de bootlan nieuwe halen..
Eentje die ook weer 5 jaar mee moet gaan..![]()
Geen idee, ik heb altijd simpele muisjes. Heb nu een MX300, werkt super. Ik moet een muis hebben die zowel prettig is voor links als voor rechts. Ik ben dubbelhandigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
NOU??!! Copperhead, Diamondback, G5, MX510????????
Ga toch 394272quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef ursel het volgende:
Iemand die niet weet wat de nummertjes zijn weet ook niet wat het betekend. Als ik nou vind dat jij 173589 bent, dan kan ik dat gerust zeggen..![]()
Whehe.. En ik ben al blij als mijn computer foutloos opstart..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik had toendertijd de snelst luchtgekoelde S478 3ghz Prescot van Nederland ofzo![]()
Met de waterkoeling zat ik op 4041Mhz en had qua temps ruimte zat over, alleen het geheugen trok het niet en de voeding trok het niet.
De bedoeling was om een WR op waterkoeling binnen te halen met +4500Mhz (600 euro aan RAM nodig) FSB 300Mhz.
Maar dát is pas een bodemloze put. Toen ik mijn mobo had opgeblazen ben ik ook niet echt verder meer gegaan.
Het is een lastige, maar ik vermoed dat je het woord fiesten zoektquote:
JP ownde omdat hij een G3 hadquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
JP ownde omdat hij een G3+struik had![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
JP ownde omdat hij een G3+struik+haar had![]()
Dit was 1 van de hoogtepuntjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. En ik ben al blij als mijn computer foutloos opstart..
En ik altijd maar denken dat de G7 zo belangrijk wasquote:
Ik heb een Diamondback, maar ik muis links dus veel keus heb ik niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb een icemat oid, ga zo wel eens kijken bij de MM, daar hebben ze iig de diamondback en eens kijken wat ze aan logitech hebben.
-edit-
eerste keus dus een 518, anders een diamondback
he penisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb een Diamondback, maar ik muis links dus veel keus heb ik niet.
Maar dat ding is super! mijn broer heeft zo'n Logitech game muis maar die vindt de mijne lekkerder.
quote:Beste Sebastiaan,
Volgens de planning komen de emblemen volgende week binnen.
Is het zelfde als de MX series, alleen die gewichtjes is een extra bij die G5.. kan fijn zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:59 schreef staticdata het volgende:
het fijne van de G5 vind ik dat hij bij mij lekker in de hand ligt, en dat je d.m.v. gewichten je ideale gewicht kan instellen.
ik zag toen de g5 lag lekker in de hand dus niet verder gekekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Is het zelfde als de MX series, alleen die gewichtjes is een extra bij die G5.. kan fijn zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |