quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Tinnus het volgende:
yo mannen
!!!was een gaaf weekend!!!!
groeten tinnus
Heee Tin(n)us!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Tinnus het volgende:
yo mannen
!!!was een gaaf weekend!!!!
groeten tinnus
hahaha lies ja gave fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
[..]
Heee Tin(n)us!!
Ja was zeker leuk! Hier nog een leuke foto van je:
[afbeelding]
lukt m nooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij zou best wel eens onze nieuw spammert kunnen worden
och joh ik ben de nieuwe stalker denk ik begin het door te krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jij zou best wel eens onze nieuw spammert kunnen worden
oe.. concurrentie..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef Tinnus het volgende:
[..]
och joh ik ben de nieuwe stalker denk ik begin het door te krijgen
Die zou toch met jullie mee gaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Airsoft Adventure (paintballen, maar dan anders)
Sanni wil ook airsoften![]()
Volgens mij liep hij daar ook rond in de vorm van Christian, die was ook foto's aan het maken enzo, en volgens Lies dacht hij dat hij een CNN reporter was toen hij een videocamera in zijn handen gedrukt kreegquote:
Ik zal zo eens aan het filmpje gaan sleutelen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Volgens mij liep hij daar ook rond in de vorm van Christian, die was ook foto's aan het maken enzo, en volgens Lies dacht hij dat hij een CNN reporter was toen hij een videocamera in zijn handen gedrukt kreeg![]()
hahah ja lies had die film laten zien er zat toch echt iets mis bij uhmquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Volgens mij liep hij daar ook rond in de vorm van Christian, die was ook foto's aan het maken enzo, en volgens Lies dacht hij dat hij een CNN reporter was toen hij een videocamera in zijn handen gedrukt kreeg![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik zal zo eens aan het filmpje gaan sleutelen!![]()
quote:Je hebt een bericht geplaatst die meer smilies bevat dan is toegestaan. Verminder het aantal smilies in je bericht
Teveel smileys??? Dat maken we hier nou nooit meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef ursel het volgende:
Wat is dat bof-forum een kut-forum zeg..
[..]
quote:
wanneer wordt je een senior member??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb een poll toegevoegd op bof wat betreft BoFj.
Senoir members kunnen hun stem uitbrengen.
heey sickertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Sickert het volgende:
net mn ouder pokeren geleerd
meteen mn vader ingepakt met een king to nine![]()
maar mn moeder leerde snel en het tweede potje verloor ik op dezelfde wijze als dat ik van Anne verloor
met een Aas Koning maar mn moeder had 2 azen![]()
aan de smiley te zien zat ze meteen naakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef Tinnus het volgende:
[..]
heey sickert
ik ook bij lies vorige week ze heeft het mijn geleerd en ik had haar ook ingemaakt![]()
![]()
nee ze heeft mijn ook in gemaakt de potjes daarnaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
aan de smiley te zien zat ze meteen naakt?
had ze die sexy stropdas om?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef Tinnus het volgende:
[..]
nee ze heeft mijn ook in gemaakt de potjes daarna
4-3
he tinnus ouwe timmermanquote:
Das vlakbij hier.. Maar is echt een plekkie voor de 'Hollanders'.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef staticdata het volgende:
deze schijnt nog beter te zijn.
Jorrit gaat gelijk kwijlen als ie daar is
http://www.bier-paradijs.com/
heeyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
he tinnus ouwe timmermanjij kan toch niet computeren
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:28 schreef Tinnus het volgende:
[..]
heey![]()
nee zoude nie zegge heh lies had het laatst al uitgelegt dus nou kan ik ook posten heh
staat "I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!'er ook opquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef jpjedi het volgende:
Lies is met de film van het airsoften bezig en hij wordt echt GAAF!!![]()
![]()
hahaha ja hehquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je wordt nog een echte wereldburger
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef jpjedi het volgende:
Lies is met de film van het airsoften bezig en hij wordt echt GAAF!!![]()
![]()
Ik hoop het zo!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
staat "I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!'er ook op![]()
![]()
heey jpquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef jpjedi het volgende:
Tinus Ouwe relnicht!!!
Was Tinus met 1 'n' al bezet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |