Dan kom je toch gewoon voor het bier?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar moet ik goed over nadenken hoorVind 1 LAN wel mooi genoeg eigenlijk en dan heeft de Boot LAN toch wel mijn voorkeur
![]()
Tis en blijft derksen, maar toch, alleen de gedachten alleen al..quote:Derksen gaf ook aan dat Kenneth Perez in de warme belangstelling staat van Feyenoord. Ook PSV zou geïnteresseerd zijn in die diensten van de Ajacied, die in Amsterdam niet altijd kan rekenen op speeltijd. Volgens de hoofdredacteur van het voetbalblad ligt de Deen slecht in de groep bij de bekerwinnaar.
Alle respect voor Co, een goede trainer. Maar wie er ook in stront roert, het gaat toch alleen maar harder stinken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:38 schreef ursel het volgende:
Tis en blijft derksen, maar toch, alleen de gedachten alleen al..
Daarnaast sterkt het wel weer de geruchten dat Co-tje komt..
Bron
Alsof jij er nog niet in geroerd hebt..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Alle respect voor Co, een goede trainer. Maar wie er ook in stront roert, het gaat toch alleen maar harder stinken.![]()
quote:
Tis toch geen IO dan toch??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb al weer zo gruwelijk veel zin in Airsoften op dat nieuwe terrein![]()
![]()
Urban combat CQB is super gaaf!
Lekker in het zwart, Pistol Kills, Flashbangs, Tie Wraps, Door Breaching, Tac Lights
ooooh heerlijk!
Dan neem je je rollator toch mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis toch geen IO dan toch??![]()
Moet namelijk nog een aantal roadkills..
Maar dan moet ik m'n gepimpte rollator eerst ff wat demonteren. M'n oranje vlaggetje eraf, m'n ratel bij m'n band los. Die std wieltjes er weer onder doen. M'n knipperlicht eraf halen..quote:
Rupsbandjes er onder, gepantserde voorplaat er weer voor......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar dan moet ik m'n gepimpte rollator eerst ff wat demonteren. M'n oranje vlaggetje eraf, m'n ratel bij m'n band los. Die std wieltjes er weer onder doen. M'n knipperlicht eraf halen..
Nummertjes noemen of nummertjes makenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef FJD het volgende:
Je mocht geen nummertjes meer noemen ofzo toch![]()
Ik heb weer een hele gave gevonden
Winterswijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
waar is de FoD Lan ergens? zag het niet staan
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
voor boefje:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9138&titel=Teaser_Rambo_4
mooi, kan ik gelijk mn fiets mee terug nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Winterswijk
Vlak bij onze duitse vrienden
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Wat een goeroe is het ook heh?
![]()
I WANNA LOVE HIM!!
Ach ja, het project CarPC loopt ook pas 3 jaar..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Rupsbandjes er onder, gepantserde voorplaat er weer voor......![]()
Ik bespeur hier al weer vertraging in de oplevering van een kelder![]()
Iemand die niet weet wat de nummertjes zijn weet ook niet wat het betekend. Als ik nou vind dat jij 173589 bent, dan kan ik dat gerust zeggen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef FJD het volgende:
Je mocht geen nummertjes meer noemen ofzo toch![]()
Ik heb weer een hele gave gevonden
Project MeesterBeest loopt ook alweer 2 jaar hier bij mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja, het project CarPC loopt ook pas 3 jaar..
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Stefan740 het volgende:
Na lang zeuren komt ie er waarschijnlijk!
[afbeelding]
NOU??!! Copperhead, Diamondback, G5, MX510????????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ga zo een nieuwe gamemuis halen, wil eigenlijk een razor, maar welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |