Groene zeep is overal voor te gebruiken hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:21 schreef Keltie het volgende:
En zo word mijn slechte, semi grappige, vroege ochtend grapje om zeep geholpen![]()
Wasda.. ??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:42 schreef Cardinal_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets als een afgetimmerde bierkelder met computers en bf2quote:
Ooh.. laat maar dan, die heb ik binnenkort zelf als het goed is..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zoiets als een afgetimmerde bierkelder met computers en bf2![]()
Heb je al iemand van VEH uitgenodigt om de opleverpuntjes van je eigen werk op te stippen voordat je het werkelijk in gebruik gaat nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh.. laat maar dan, die heb ik binnenkort zelf als het goed is..![]()
Als ik ut vrouwtje moet geloven over 2 weken al..![]()
![]()
Jorrit jij gaat he? Wie nog meer? Als het ergens in september is (toch??) wil ik wel meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:42 schreef Cardinal_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Je sig..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb me iig aangemeld op het FoD forum, nu nog even wachten of ze me erbij willen hebben![]()
Het 2 weekend van oktober 5, 6 en 7 oktober.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Jorrit jij gaat he? Wie nog meer? Als het ergens in september is (toch??) wil ik wel mee![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb me iig aangemeld op het FoD forum, nu nog even wachten of ze me erbij willen hebben![]()
Eerst de bootlan en daarna gezellig naar de FoD lanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
We hebben alle tijdZoiets is in een paar weken geregeld als je er even goed voor gaat zitten. Alleen de bierfabriek van Jupiler moet even op tijd gewaarschuwd worden als Jorrit komt en de milieu dienst West Holland als Kevin komt
nou dan zal ik vanavond ook maar ff eurootjes af stortenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal wat extra groene zeep meenemen om het je wat makkelijker te maken![]()
Fer jij komt ook he!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eerst de bootlan en daarna gezellig naar de FoD lan
FoD lan is echt pilsen&gamen pur sang![]()
Misschien kom ik ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het 2 weekend van oktober 5, 6 en 7 oktober.
En ik ben uiteraard ook aanwezig inclusief biertap
quote:
quote:
Daar moet ik goed over nadenken hoorquote:
ow ok, we zien wel danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar moet ik goed over nadenken hoorVind 1 LAN wel mooi genoeg eigenlijk en dan heeft de Boot LAN toch wel mijn voorkeur
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |