Niks mis met hazesquote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met mijn muziek..
Wat is er mis met wijlen Hazes..![]()
http://www.bandoffokkers.nl/site/index.php?option=com_eventlist&Itemid=48quote:Op maandag 21 mei 2007 23:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nog kaartjes over dan?
Anders wil ik wel mee![]()
Dat kreeg ik ook zojuist van iemand via msn te horen..quote:Op maandag 21 mei 2007 23:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Niks mis met hazes![]()
Alleen de naam van het nummer past perfect bij jou![]()
![]()
Zijn nog niet eens kaarten voor besteld dus dat komt goedquote:Op maandag 21 mei 2007 23:23 schreef Blinker het volgende:
Gaaf, lijkt me wel erg leuk!
Maar zijn daar nog wel kaarten voor?
Feli manquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo net lekker gespeeld en wat denk je wat ik eraan over heb gehouden gewoon 5cm extra
te makkelijk ofniequote:
Kan me anders best voorstellen dat je t er best moeilijk mee hebt.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!![]()
whehehe, hoop dattie knul nog op een foto van lies staat, zet ik hem zo als avatarquote:
Lies heeft ook nog wat gefilmd als het goed is.. hopelijk staat het op film! Dan rip ik er een mp3 ringtone vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehehe, hoop dattie knul nog op een foto van lies staat, zet ik hem zo als avatar![]()
Bef is de clan van Foxie a.k.a Silver sharkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:50 schreef Keltie het volgende:
Mogguh
Zo, besloten dat ik vanavond weleens tijd kan inruimen voor BeF.. Euh.. BoF
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:35 schreef Timminater het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beerware
dus beginnen allemaal
En zo word mijn slechte, semi grappige, vroege ochtend grapje om zeep geholpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bef is de clan van Foxie a.k.a Silver shark
Concurrentiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bef is de clan van Foxie a.k.a Silver shark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |