Die had je al 2 dagen klaar moeten hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef OudFruit het volgende:
Dat ga ik nu toch doehoennnnn
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef OudFruit het volgende:
Beetje rare titel, maar ik hoopte al dat iemand er werk van zou makenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef OudFruit het volgende:
Of gewoon een ontzettend knappe dame die Huub en Brain eens even flink gaat verleiden.... Lieke en Amanda jaloers en Brain en Huub weer in de clinch!!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:29 schreef daWeasel het volgende:
Als er vanavond een nieuwe bewoner komt hoop ik op een hele grote boze negerin die enorm tegen Natasia is, lijkt me fantastisch!
Hahahaa lijkt me ook echt tof!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:29 schreef daWeasel het volgende:
Als er vanavond een nieuwe bewoner komt hoop ik op een hele grote boze negerin die enorm tegen Natasia is, lijkt me fantastisch!
Waarom zou er 'n nieuwe bewoner komen vanavond, is er reden om dat aan te nemen of is dat gewoon ijdele hoop?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:29 schreef daWeasel het volgende:
Of een hele grote boze neger die voor Brian is.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:29 schreef daWeasel het volgende:
ik hoop er op.....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou er 'n nieuwe bewoner komen vanavond, is er reden om dat aan te nemen of is dat gewoon ijdele hoop?![]()
Whahahhahaaa,,,, Hahhahahahahahquote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na die cap van Japio kun je jezelf afvragen of Natasia ook truffels heeft gegeten ......
[afbeelding]
"Gevoel"quote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom zou er 'n nieuwe bewoner komen vanavond, is er reden om dat aan te nemen of is dat gewoon ijdele hoop?![]()
Dat waren dan wel hele rotte truffelsquote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na die cap van Japio kun je jezelf afvragen of Natasia ook truffels heeft gegeten ......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |