smakelijk prul.quote:
En de honing en walnoten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vergeet de zongedroogde dingen niet.
Verwarmingsgedroogde tomaten verkoopt niet zo lekker...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je ze niet gewoon op de verwarming drogen?
Zonne-energie is gratis. Waarom zou je daar een verwarming of een fohn voor misbruiken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
Met de föhn dan?
Oja, voor niets gaan de zon op. Daar kan Eneco het niet voor doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
Zonne-energie is gratis. Waarom zou je daar een verwarming of een fohn voor misbruiken?
Dan heb je pech. Je kunt niet alles krijgen wat je wilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja, voor niets gaan de zon op. Daar kan Eneco het niet voor doen.
Maar wat als je op een bewolkte dag droge tomaten wil?
Hmm... ik wil gewoon niet wat ik niet kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Dan heb je pech. Je kunt niet alles krijgen wat je wil
Dan had je ze de dag ervoor moeten kopen? Of je loopt alsnog naar de winkel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, voor niets gaan de zon op. Daar kan Eneco het niet voor doen.
Maar wat als je op een bewolkte dag droge tomaten wil?
Tomatenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef NathaN het volgende:
Dan had je ze de dag ervoor moeten kopen? Of je loopt alsnog naar de winkel?
Ik heb de afgelopen week al twee keer over Bassie gedroomd, dank je welquote:
Samen met House?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Ik heb de afgelopen week al twee keer over Bassie gedroomd, dank je wel
Da's toch al eeuwen bekend?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Stroekie het volgende:
Blijkbaar moet de tolerantie in Urk nog doorbreken
Als er dan ook maar overal duidelijk bij staat dat hij dus onder druk van zijn vader zich terug getrokken heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:49 schreef Vlarp het volgende:
De gozer heeft met zijn actie wel het nieuws gehaald trouwens. In zowel het AD, als de Spits vanmorgen stond een stukje. Op diverse websites wordt het vermeld enzo..
Opzich toch wel goed
Nee. Wel vannacht dat SCH David Morse (Tritter) ontmaagddequote:
He gut.... Hoe kom je nu je tijd nog door?quote:
Oja! *zoekdownload*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
We gaan nu samen Heroes 23 kijken, de laatste
Ja maar ja maar er komen straks toch nog bonus 6 afleveringen om het gat naar seizoen 2 te overbruggen? Of heb ik het verkeerd begrepen.quote:
zo jong en dan al zo fronsenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/Steve_R_Styl_3
Aan die foto lijkt iets niet te kloppen...
Beter naar bed?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Retteketet.
Er moet een minister voor Kleine Achterlijke Kutdorpen komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Grotenstedenproblematiek...doe eerst de kleine dorpen maar.
Napalm er overheen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Er moet een minister voor Kleine Achterlijke Kutdorpen komen..
Het KAK-ministerie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Er moet een minister voor Kleine Achterlijke Kutdorpen komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |