klinkt als een redelijk compromis!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het kan een andere dimensie geven.....![]()
![]()
ja dat dacht ik ook ja....totdat...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, jij douched met het licht aan? net als je denkt dat je alles meegemaakt hebt...![]()
nou ja, op zich vind ik ook dat er weinig mysterie overblijft als je meteen gaat neuken na de eerste date...wat overigens niet wil zeggen dat ik daar op tegen ben hoor...als de keuze is tussen neuken of mysterie...
totdat je het licht aan deed?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook ja....totdat...![]()
in dit geval tussen licht aan en licht uit....dus maak je maar geen zorgenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in dit geval tussen licht aan en licht uit....dus maak je maar geen zorgen![]()
ben je zo makkelijk over te halen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
totdat ik euuhh...hoe zal ik het zeggen....totdat ik overgehaald werd...![]()
![]()
mooi zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...ik maak me ook geen zorgen...
![]()
maar neuken met licht uit...![]()
nee juist niet daarom...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ben je zo makkelijk over te halen dan?![]()
quote:
ik ben gewoon een net meisje....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
maar meer het mysterieuze type dus, tenzij overgehaald, en dan ineens helemaal niet meer...![]()
je gebruikt wel heel veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben gewoon een net meisje....![]()
maar ja dat overhalen hangt natuurlijk van het persoon af....![]()
ik sta min of meer "bekend" om mijn smiley gebruik...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je gebruikt wel heel veel-smileys...wie probeer je precies te overtuigen?
![]()
gelukkig maar, want het leek er vanaf hier even op dat dat je niet ging lukken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik sta min of meer "bekend" om mijn smiley gebruik......ik hoef mezelf zeker niet te overtuigen....
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gelukkig maar, want het leek er vanaf hier even op dat dat je niet ging lukken...![]()
...laat staan om mij te overtuigen...maar dat wilde je kennelijk ook niet dusquote:
jij overtuigd dan.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gelukkig maar, want het leek er vanaf hier even op dat dat je niet ging lukken...![]()
was dat dan de bedoeling...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...laat staan om mij te overtuigen...maar dat wilde je kennelijk ook niet dus![]()
dat vraag ik aan jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was dat dan de bedoeling...??????
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoef niemand te overtuigen, als ik het maar zelf ben....![]()
![]()
oh, zei ik dat niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |