We blijven niet allemaal tot na ons 16e aan 't puberen...quote:
Thank god; gewoon rationeel dingen beslissen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef Merovingian het volgende:
Dan mag ik hopen dat hij zijn puberteit al enige jaren achter zich heeft gelaten
Sommige nog veel langerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
We blijven niet allemaal tot na ons 16e aan 't puberen...
Succes met je Nederlandse eindexamen over 4 jaar hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef _claudiaaa het volgende:
Jullie zeuren hier echt teveel over mijn taalgebruik komma. Iik kan heus wel een normale zin schrijven, alleen is dat nodig? Ga dat leuk ergens anders doen, ik verwijder me pro wel want ik heb hier echt geen zin in. Ik dacht dat mensen het wel sirieus konden nemen, maar goed, nee dus. En misschien ik klink ik als een kind van 12/13 misschien met dit probleem, maar zo ben ik dus echt niet in het echt.
Bedankt voor de hulp hè.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Succes met je Nederlandse eindexamen over 4 jaar he![]()
kindjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef _claudiaaa het volgende:
Jullie zeuren hier echt teveel over mijn taalgebruik. Ik kan heus wel een normale zin schrijven, alleen is dat nodig? Ga dat leuk ergens anders doen, ik verwijder me pro wel want heb hier echt geen zin in. Ik dacht dat mensen het wel sirieus konden nemen, maar goed, nee dus. En ik klink als een kind van 12/13 misschien met dit probleem, maar zo ben ik dus echt niet.
Bedankt voor de hulp hè.
Omdat het iets zegt over je persoonlijkheid. Het feit dat je totaal geen moeite doet om ook maar enigszins fatsoen in je posts te verwerken zegt iets over het BrEeZaH-gehalte van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:35 schreef _claudiaaa het volgende:
ZEUR NIET ZO. wat boeit het nou of ik hier goed nederlands praat zeg pfff. ik zit niet op school ofzo?? Maarja goed bedankt voor het medeleven! & als ik iets voor nederlands moet schrijven vraag ik je hulp wel want je bent natuurlijk zo goed. BerEOpzgukker.
Bedankt!:)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef Merovingian het volgende:
Mensen, laat die Claudia nou met rust, het is toch veel leuker om Jekoos en VlaDje af te zeiken![]()
Niet met jouw spelling schatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:36 schreef _claudiaaa het volgende:
eindexamen is over 2 jaar dom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahhahahah.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het iets zegt over je persoonlijkheid. Het feit dat je totaal geen moeite doet om ook maar enigszins fatsoen in je posts te verwerken zegt iets over het BrEeZaH-gehalte van de jeugd van tegenwoordig.
Je bent voorbestemd om te falen, aangezien je over 8 jaar niet eens een zin fatsoenlijk kan schrijven, laat staan je sollicitatiebrief.
Nogmaals: bekijk de PI's eens. En neem verzuurde cynici niet zo serieus relativeringsvermogen, maargoed, da's des pubersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Hahahahhahahah.
Oke, dat was duidelijk. Het taalgebruik gaat inderdaad achteruit en ik krijg niet goed les in Nederlands. Maar hebben jullie daar zoveel problemen mee? Dat ik een foutief beknopte bijzin schrijf bijvoorbeeld. Maar dat heeft toch niet met mijn persoonlijkheid te maken... Nou ik verwijder heel mijn account wel want volgens mij wordt het toch niet gewaardeerd dat ik hier ben.![]()
![]()
Ach, het valt ook reuze mee hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:44 schreef _claudiaaa het volgende:
Ja, sorry. Ik zie dat icoontje wel maar neem het dan alsnog serieus, want jullie kraken mij hier toch alleen maar af. Wil je beweren dat jij toen je net 16 was perfect Nederlands kon en gebruikte? Natuurlijk doe ik bij een brief mijn best, maar in een forum let ik daar niet op. Ik had niet gedacht dat het zo storend zou zijn ofzo
Ook die rukken graag op jonge meisjes hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef _claudiaaa het volgende:
Jaa maar dacht dat ik hem onder pubers enzo had geplaatst. Het was niet mijn bedoeling oude zakken te lokken..
Heb jij al naaktpics gezien danquote:
Als je 24 bent is het nog veel stoerderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ook die rukken graag op jonge meisjes hoor![]()
Bovendien staat deze in de "active topics" lijst en die gebruiken veel mensen. En als je 18 bent is het natuurlijk heel stoer om die kleine koters ff goed af te zeiken![]()
[..]
Heb jij al naaktpics gezien dan![]()
Eindelijk iemand die mijn typkunsten waardeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef saaw het volgende:
ik geloof dat het punt niet helemaal haar typkunsten zijn dus ik stel voor dat we ontopic verdergaan en normaal tegen elkaar doen
Eindexamen Nederlands, hypocriet hoogdravertje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Succes met je Nederlandse eindexamen over 4 jaar he![]()
Je zult hem toch ooit kwijt moeten als ik het zo hoor dus je moet niet bang blijven voor de zelfmoord shiiszle en hem gewoon dumpenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef _claudiaaa het volgende:
Ja ik weet dat ik hem moet dumpen. Maar het is wel lastig...
Vandaag belde hij me, een heel verhaal. Ik deed de laatste dagen al beetje afstandelijk enzo, dat had hij wel door. Door stress en dat erbij, raakte hij gisteren zijn zelfbeheersing kwijt. Stond hij zomaar ineens op het dak om eraf te springen. Ik vraag me echt af hoe ik bij hem beland, het is niet grappig meer. (niet dat dat het was) Echt een domme fout gemaakt, had hem beter moeten leren kennen van tevoren. We gingen pas een paar weken met elkaar om.
Je zegt net zelf dat hij op het dak stond omdat je een paar dagen een beetje afstandelijk deedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef _claudiaaa het volgende:
Tja, heb al met hem gepraat.. Ik denk dat ik het gewoon langzaam afbouw anders is het zo´n schok.
SLOTJE EROP!
ja dan is hij doodquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef fvivif het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat hij op het dak stond omdat je een paar dagen een beetje afstandelijk deedals je het langzaam gaat afbouwen staat hij straks elke dag op het dak
gewoon dumpen ben je gelijk van hem af
Je moet je niet druk gaan maken om zo een stom ventjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef _claudiaaa het volgende:
Ja, hij doet het zelf niet maar die jongen in gek in zijn hoofd. Ik voel me nu ook behoorlijk gek :S
Sorryquote:
Ja die fotos heb ik er maar afgehaald, weet eigenlijk niet of ik zin heb in al die pedo's haha.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:11 schreef mstr het volgende:
Hé, waar heb je je foto's gelaten uit je fobo?
Maar even een opmerking met betrekking tot het topic (ó wat klink ik slim)
Ik denk dat je het echt moet afwegen, maar jij hebt op zich weinig te doen met z'n zelfmoordgedrag.
Als jij er niks meer in ziet, dan moet je ermee stoppen. Klaar.
En dan vertel je hem gewoon waarom en dat hij vooral geen zelfmoord moet plegen en dat jullie goede vrienden gaan blijven (komt meestal toch niet zoveel van terecht dusja)
haha eigenlijk meer een R&P topic, maar nu dus weer een onzin topic in wording?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef fvivif het volgende:
Bier en slotjes TrlalalalalAALaA
Ik ben heul geen pedoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef _claudiaaa het volgende:
[..]
Ja die fotos heb ik er maar afgehaald, weet eigenlijk niet of ik zin heb in al die pedo's haha.
Ik weet nu inderdaad wel wat me te doen staat... zoals ik al zei er mag een slotje op!
meestal zijn meisjes van 16 op fok en dergelijke sites harige mannen die op jongens van die leeftijd vallenquote:
Murp is ook iets wat er tussenin zitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
meestal zijn meisjes van 16 op fok en dergelijke sites harige mannen die op jongens van die leeftijd vallen![]()
of klonen van murp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |