jij: dus ik kan gewoon wat meer gaan FOK!-ken??quote:Op maandag 21 mei 2007 18:03 schreef Leinonlein het volgende:
Zo een gesprek gehad met mijn chef, en wow, hij was verrassend tevreden, echt niet verwacht haha. Iets over kwaliteit en kwantiteit van het werk, ik zeg, ben ik niet te langzaam? Neeee helemaal niet! Oh, dus ik kan langer op Fok! rondhangen als ik wil?haha. Yes en toen was het alweer 18:00!
HAHA! Dat zou lachen zijn he! Maar nee, hij is toch duits dus dat scheelt. Bovendien zei ik niet echt dat ik soms andere dingen deed (Fok!), maar dat ik natuurlijk mijn werk goed wil doen (wil ik ook wel, ik had alleen niet verwacht dat hij me snel vindtquote:Op maandag 21 mei 2007 18:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij: dus ik kan gewoon wat meer gaan FOK!-ken??
chef: geen probleem, wat is je nickname?! misschien heb ik wel eens in hetzelfde topic gepost!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op die manier welquote:
Heb je het even gecheckt?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op die manier wel
forum.fok.de bestaat trouwens niet, frontpage.fok.de ook niet![]()
![]()
Neee want ik ga zo lekker naar huis, het is 18:00, mag ik ook eindelijk gaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk
gooien wij dit topic trouwens vol??
ciao!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Neee want ik ga zo lekker naar huis, het is 18:00, mag ik ook eindelijk gaan?![]()
![]()
![]()
Fijne avond!
ja hoor, ik ben er nogquote:Op maandag 21 mei 2007 18:42 schreef Sehnsucht het volgende:
is hier nog iemand?
GTAquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, ik ben er nogff tussen GTA - Vice City door
de dubbele naam had je in ieder geval goedquote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Teije het volgende:
Ook weer thuis... gebeurde er net toch iets genants. Collega ging weg dus ik even gedag zeggen (dat dacht ik) bleek het de verkeerde te zijn (bedrijf heeft zo'n 50 werknemers dus ken niet iedereen bij naam).
Bleek het Jan-Peter te zijn inplaats van Albert-Jan![]()
Joh, er zijn twee mensen met dubbele namen blijkbaar, dat wist ik heul niet!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de dubbele naam had je in ieder geval goed
das net niet zo'n bende als het bij mij is;quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
Had nog een foto beloofd van mijn werkplek. Bij deze:
[afbeelding]
pics??quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
is deze nou nog niet vol?
Leinonlein, volgens mij heb ik je zien lopen!bij U-bahn Charlottenburg! met een zonnebril op en een grijz jurkje aan?
![]()
Ik was niet zeker en ik heb nog niet zoveel lef om zomaar van dames foto's te gaan makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |