met een paperclip heb ik al geprobeerd maar die verbuigen direct. een schroevendraaier lukt ook niet omdat het mechanisme van het slot behoorlijk diep in het hout zit.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef Djarum het volgende:
![]()
maar ik neem aan dat je dit alleen gaat gebruiken als er echt totaal geen oplossing is en je het kastje zelf wel onbeschadigd wilt houden. ik zou inderdaad toch eerst met een paperclip gaan knoeien.
of als je er toch een ander slotje in gaat zetten, met een kleine schroevendraaier porren. vaak beschadig je de tumblepins van dat slotje dan zo dat de "simpele" sloten opengaan.
die lockpickset werkt ook niet met skeletonkey sloten. die werkt alleen met pintumblers.. zoals nu bijna alle sloten zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef gottegottegott het volgende:
[..]
met een paperclip heb ik al geprobeerd maar die verbuigen direct. een schroevendraaier lukt ook niet omdat het mechanisme van het slot behoorlijk diep in het hout zit.
die lockpickset lijkt me op zich wel een toffe gadget om te hebbenmaar om het alleen voor een klein slotje aan te schaffen wordt misschien een beetje een dure grap...
bedoel je de scharnieren?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zal beginnen bij de schroeven. Open ze.
hij bedoelt het koperen beslagje, hetzelfde wat ik zei. dat geeft je een beter beeld.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef gottegottegott het volgende:
[..]
bedoel je de scharnieren?
dat koperen beslagje is een soort sierkapje, het echte slot zit daar niet onder maar een paar cm dieper in het hout.
Dat jaquote:Op maandag 21 mei 2007 14:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
hij bedoelt het koperen beslagje, hetzelfde wat ik zei. dat geeft je een beter beeld.
Dit is hem uiteindelijk gewordenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:30 schreef Marsepein het volgende:
Of je haalt aan de rechterkant de legplankjes weg, en probeert dan de staande plank voorzichtig te buigen terwijl het slot maximaal ingedraait is. EN dan open trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |