Mijn darmen protesteren nu al.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:54 schreef Lienekien het volgende:
De gemarineerde varkensfiletlapjes van de AH.![]()
Wie het verhaal ook maar verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef Frollo het volgende:
Moslims of de auteurs van de Trotter Marokko?
Een beenmodespeciaalzaak.quote:
Een broekenwinkel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Een beenmodespeciaalzaak.
Bij de Hema hebben ze helaas geen kousjes van 50 denier. Mijn oude adresje was Stemm Voetiek in de Anegang (Haarlemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:17 schreef Gellius het volgende:
Ah! Een voetiek bedoel je. Heu... nee, niet echt. Kousjes hebben ze bij de Hema ook wel, hoor. Of zoek je een orthopedische speciaalzaak? Dan zou je het eens aan het begin van de Oosterparkstraat kunnen proberen, tegenover de Islamitische slager ( "Vers van de mes") , die in de plaats van een prachtige kantoorboekhandel is gekomen ()
Nee, nog eentje naar rechts. De Grote Straat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef wyccie het volgende:
Welke straat is dat? Rechts van de Waag?
Yep, dat is de Grotestraat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef wyccie het volgende:
Welke straat is dat? Rechts van de Waag?
Jammer genoeg niet. Het heet Biessels.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Heeft het café ook een toepasselijke naam?
Je hebt gelijk potdorie! Voor de kantoorboekhandel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:23 schreef Gellius het volgende:
Neeneenee, een café is even triest als een Islamitische slagr, daar zijn er al méér dan genoeg van. Kantoorboekhandels sterven uit. Daarom, waarde forumgenoten: Op! Voor de kantoorboekhandel!
Ja, ik heb zelfs een Nederlands/Arabische koran gekocht. Hoewel ik er ook niet helemaal doorheen kwam, voornamelijk omdat de soera's op alfabetische in plaats van chronologische volgorde staan, kon ik het allemaal wel volgen. Hoofdzakelijk dankzij mijn kennis van het nieuwe en oude testament, dat toch voor een groot deel overeenkomt met de koran (of vice versa)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef Thisbe het volgende:
Ik eet ook geen varkensvlees, véél te vet. Wat dat betreft geef ik de moslims groot gelijk.
L, heb je weleens een poging ondernomen de koran te lezen? Ik heb zelden zoiets onsamenhangends gelezen (hoewel, na een paar passages hield ik het voor gezien).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |