Het is altijd hetzelfde. Ik merk dat er iets is, maar dan houd ik mezelf voor: het is vast niet zo erg, wacht het nou maar even af. De volgende keer ga ik metéén naar een dokter. Bah.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wrom? Jij hebt haar toch niet geslagen?
Hihi.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef Lienekien het volgende:
Heeft de spoedkliniek ook een lichtkrant waar we berichtjes voor kunnen inzenden, Claudia?
Natuurlijk. Een tijdje.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Broer, kun jij de wacht zo van me overnemen?
Nou, als je de laatste foto met de eerste vergelijkt... Dat zag ik ook echt niet aankomen, hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Ik merk dat er iets is, maar dan houd ik mezelf voor: het is vast niet zo erg, wacht het nou maar even af. De volgende keer ga ik metéén naar een dokter. Bah.
De halve marathon is in zicht. M'n longen werken nog niet helemaal mee, maar dat komt wel. Ook nog even langs de chirurg en internist langs de aankomende 2 weken.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:49 schreef wyccie het volgende:
Claudia, je zei een tijdje geleden dat het je wens is om een marathon te lopen of iets dergelijks. Maar ben je lichamelijk al helemaal hersteld? Vergeet je jezelf niet?
Is dat de peptalk die je je kat nu voert?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Om te voelen dat je leeft moet je soms even doodgaan.
Sophietje voelt zich altijd prima. Het is zo'n vrolijk katje.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:12 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat de peptalk die je je kat nu voert?
Dat hebben veel mensen in het begin.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ben kerngezond, ik rook niet, maar ik kan nog niet eens 1 km hardlopen zonder het gevoel te hebben dat ik doodga.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik laat m'n kat geen maand met een dik hoofd rondlopen! Het is geen plant!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |