Nee, belastinggeld terug, en sinds we een kind hebben houden we 'bakken' met geld over, we gaan niet meer twee keer per week uit eten en nog een keer naar de film enz. En een kindje kost, in het begin, niet zoveel ...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, Z. Huis verkocht ofzo?
Waar ga je dan hee-een.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef JAM het volgende:
Nou, die vijf centimeter verschil overleef ik nog wel..
Woei, nog 10 weken en dan ben ik -weg-.
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb een hele korte tijd Japannertjes gedrilled. Ècht gedrilled. Zo doen ze dat daar.
'Monday.'
'MONDAY.'
'Monday.'
'MONDAY.'
'I can't hear you; mon-day.'
'MON-DAY!!!'
'Tuesday.'
'TUESDAY'
Ik weet het niet. Het zou best een abces kunnen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef Lienekien het volgende:
Vreemd. Denk je zelf aan een abces? Dat moet dan of links of rechts zitten.
Heb ik nog nooit meegemaakt. Gewoon een bult.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan het niet gewoon een bult zijn? Dat ze met 'r koppie op de grond terecht is gekomen tijdens het vechten?
Ja, zo vind ik ze niet leuk. Met zo'n slimme en onheilspellende blik. Ze zijn leuk als ze minikatjes zijn, en als ze tevreden ergens om zijn als ze geaaid worden ofzo. Of slapen. Of in de zon liggen. Maar niet zo. Zo zitten ze ook wel eens voor het raam (hihi, poesjes voor het raamquote:Op maandag 21 mei 2007 18:34 schreef Claudia_x het volgende:
Had je wat? Ooit zal ik de wereld veroveren.
[afbeelding]
Dat is geen gek idee.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders even bellen naar de dierenarts en een telefonisch advies vragen?
Nou, van die rooie heb je niks te vrezen. Dat zwarte krengetje daarentegen...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo vind ik ze niet leuk. Met zo'n slimme en onheilspellende blik. Ze zijn leuk als ze minikatjes zijn, en als ze tevreden ergens om zijn als ze geaaid worden ofzo. Of slapen. Of in de zon liggen. Maar niet zo. Zo zitten ze ook wel eens voor het raam (hihi, poesjes voor het raam![]()
![]()
). Eng joh, ik durf er dan bijna niet langs.
Hij kijkt juist uitermate sullig. Als je katten wat beter zou kennen, Erik...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo vind ik ze niet leuk. Met zo'n slimme en onheilspellende blik. Ze zijn leuk als ze minikatjes zijn, en als ze tevreden ergens om zijn als ze geaaid worden ofzo. Of slapen. Of in de zon liggen. Maar niet zo. Zo zitten ze ook wel eens voor het raam (hihi, poesjes voor het raam![]()
![]()
). Eng joh, ik durf er dan bijna niet langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |