Surfen lijkt me een stuk leuker. Blijf je ook wakker vanquote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef LXIV het volgende:
Haha. Gelukkig hoef ik nooit meer op wacht.
In de Telegraaf stond trouwens "Suffen tijdens dienst", las ik toch bijna "Surfen tijdens dienst"!

'n Schuur! Nee. Ik heb geen schuur nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:07 schreef Lienekien het volgende:
Heb je geen schuur, Gellius.

En ook geen gang, Gellius?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
'n Schuur! Nee. Ik heb geen schuur nee.

Je hebt geen idee.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist niet dat je zo'n Twin Peaks fan was, Jarno

quote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
'n Schuur! Nee. Ik heb geen schuur nee.

Van wie moet jij de hele dat aan een bureau zitten, enzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef JAM het volgende:
Zeg, hoe voorkomen jullie dat je bovenbenen verzuren, als je de hele dag aan een bureau moet zitten, enzo?

Er staan niet zoveel eensgezinswoningen in A'dam Lien.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Och, je deelt de opgang?

Van mijn vermoeide lijf en mijn banksaldo.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van wie moet jij de hele dat aan een bureau zitten, enzo?

Ja, maar een bovenwoning kan toch wel een eigen opgang hebben?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef Z het volgende:
[..]
Er staan niet zoveel eensgezinswoningen in A'dam Lien.

Als je je voeten plat op de grond zet, maken boven- en onderbeen dan een hoek van 90 graden?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Van mijn vermoeide lijf en mijn banksaldo.

Die zijn er nauwelijks, je deelt eigenlijk altijd wel een opgang.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar een bovenwoning kan toch wel een eigen opgang hebben?
Ik woon ook niet in een eensgezinswoning.

Volgens mij wel hoor, Z. Huis verkocht ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Z het volgende:
Als je nou een idee hebt voor een bepaald vakantie, kan je dan naar een reisbureau stappen om dat te regelen? En kan dat dan bij elk willekeurig reisbureau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |