Ui in stukjes, aanfruiten in olijfolie, teentje knoflook erbij, paprikapoeder, chilipoeder, gemberpoeder en korianderpoeder even meebakken, takje rozemarijn fijnknippen, half blik gepelde tomaten erbij, beetje water en een stuk of wat mini-romatomaatjes erbij, tegen de kook aanbrengen, bevroren kabeljauw erin. Deksel op de pan, vuur laag. Na een kwartier zwarte olijven erdoor, saus even binden. Verse zwarte peper eroverheen malen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Z het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dat stoven? Technisch gezien
't Is zo'n rechthoekig kabeljauwtje. Ik heb 'm één keertje omgedraaid. Hij was goed gaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:37 schreef Z het volgende:
Klink heerlijk! Wel oppassen dat je kabeljouw niet teveel uit elkaar valt lijkt mij.
Ja, Jeanette van Dam staat er ook in:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
Staat dingetje ook in je poesiealbum, die jij nog een rechtse hebt verkocht? Jessica van Dam?
Nou, ik ben je niet vergeten, hoor.quote:Beste Claudia,
Hondjes blaffen, poesjes mauwen,
vogels zingen twied, twied, twied,
en ik schrijf hier in je album
meisjelief, vergeet mij niet.
Van je vriendin,
Jeanette
We konden ooit prima met elkaar opschieten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:00 schreef Lienekien het volgende:
Traumatisch.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dit wilde ik jullie ook niet onthouden:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef hummus het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Erik z'n Engels en Geschiedenis gingen vandaag.
Zijn ze daar bij het onderwijs nog steeds niet uitgezeurd over de Apertheid? Wat een drama...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Engels? Dat waren veel teksten. Eentje over Fathers4justice, eentje over euhm zuid-afrika en apartheid enzo, eentje over schrijvers/uitgevers/strategieën, en nog wat teksten over andere saaie dingen.
Ik had voor wiskunde op m'n examen het laagste wat ik ooit gehaald heb voor wiskunde: een 7quote:
Dit was ook het laagste wat ik ooit had gehaald voor wiskunde. Omdat ik het vak niet nodig had om te slagen had ik het leren maar gewoon laten zitten. Anders had ik misschien wel een 3,5 gehaald.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik had voor wiskunde op m'n examen het laagste wat ik ooit gehaald heb voor wiskunde: een 7
Tot de vierde klas was ik ook goed in wiskunde, daarna zat ik wel eens huilend aan mijn huiswerk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Back in the old day's, dat wil zeggen, toen ik in de brugklas zat, had ik een 10 voor wiskunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |