Kennelijk. Het is niet ondenkbaar dat een kennisje van de Profeet zich hierover heeft uitgelaten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef broer het volgende:
Kan zelfs je kapsel al halal zijn?
Wat is er mis met sokken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Lang leve beenmode.nl!
Zo kom ik het huis helemaal niet meer uit.
Ik heb zo'n vermoeden dat Claudia ze draagt onder een broek, dus je ziet niks van het gekousde been.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:39 schreef Gellius het volgende:
Wat is er mis met het gekousde been?
Dat het met een t moet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:39 schreef Gellius het volgende:
Wat is er mis met het gekousde been?
Nee hoor, onder broeken draag ik gewoon sokken van de Hema en Zeeman.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Claudia ze draagt onder een broek, dus je ziet niks van het gekousde been.
Ik vind 'm niet grappg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef broer het volgende:
Gelukkig wel, ja. Asobakken.
Nee. Ik bedoelde kousen, maar ik vond de 'kousjes' van Gellius zo lieflijk klinken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Maar draag je dan kousjes onder rokjes?
Ik wil het naadje van de kous weten, Claudia.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoelde kousen, maar ik vond de 'kousjes' van Gellius zo lieflijk klinken.
Jarretels zijn tegenwoordig niet zo makkelijk te vinden. En ze zijn ook niet echt meer nodig. Ik zweer bij deze kousen:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil het naadje van de kous weten, Claudia.
Met of zonder jarretels?
De V&D heeft een groter assortiment dan de Hema, maar de kousen zijn vrij waardeloos. Ze zijn dun en de plakranden laten het al gauw afweten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:17 schreef wyccie het volgende:
De V&D heeft kousen van 50 denier. Oh nee, panty's. Maar volgens mij hebben ze ook kousen, kousjes, teentjes, hieltjes. Whatever.
Hehe, de V&D verkoopt dus ook Oroblu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
De V&D heeft een groter assortiment dan de Hema, maar de kousen zijn vrij waardeloos. Ze zijn dun en de plakranden laten het al gauw afweten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |