Maarrr....Gebeurt dat wel SAFE? Was het toegestaan Condooms mee in het huis te nemen? Of was dat juist VERPLICHT
Of heb ik dit niet goed gehoord>?
Met andere woorden ik ben er klaar voor.
Ps. Neukt bart normaal zo weinig of heeft hij zoveel condooms meegenomen. Hij zei immers dat het genoeg was voor 2 jaar.
Die wil die Bianca alleen maar het bed in lullen. Wie denkt er nou aan condooms?
Of zou hij soms de acteur in het BB huis zijn?
Zorgt natuurlijk wel voor de nodige kijkcijfers natuurlijk?
En dat onze blonde Toon Hormoon daar in trapt dat weet ze drommels goed. Als die dr uitkomt kun je je dochters beter binnenhouden. Die spat uit elkaar.
Waar komt die jongen eigenlijk vandaan dan kan de politie in die regio daar rekening mee houden?
Ik vind dat condooms een overbodige luxe is , onze ouders moesten vroeger ook voor het zingen de kerk uit dus waarom niet en wie weet wordt er dan wel een millenium BB baby geboren!!
quote:
op 10-04-1999 om 09:35 PM schreef KickDaBaby het volgende:
Zie je wel die Bart is gewoon een geilneef!Die wil die "Bianca" alleen maar het bed in lullen. Wie denkt er nou aan condooms?
Zie ik dat goed? Bianca??? ik dacht toch echt dat het Sabine was... (Bianca...pfff)
quote:
op 10-04-1999 om 09:53 PM schreef KickDaBaby het volgende:
wie weet wordt er dan wel een millenium BB baby geboren!!
Doe es oktober + 9, gaan ze het halen denk je?
Verder is bart natuurlijk gewoon goed bezig,
met zijn gelul over 2 jaar, hij gaat ons lieve blondje echt niet vertellen dat hij elke week van bil gaat.
& misschien meent hij het wel, en doet hij het elke week zonder.
Dan is zijn voorraad echt genoeg voor 2 jaar.
quote:
op 10-04-1999 om 10:16 PM schreef Sniper het volgende:
En zijn het funny condooms, met mickey mouse erop of een olifantje. Kan Sabine vast om lachen..
Ik hoor Sabine al roepen: Oooooooooooo.... wat is ie leeeeeuuuuuuuuuuukkkkkkk!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |