abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 1999 @ 19:32:00 #1
572 Sniper
Gull Catcher
pi_195967
Ok, stel dat monomane Bart zijn hormonen de vrije loop kan laten en samen met Sabine "En het werd Zomerrrrr..." gaat zingen. Eindelijk. Hoeven we niet meer met plaatsvervangende schaamte naar zijn gestuntel te kijken.

Maarrr....Gebeurt dat wel SAFE? Was het toegestaan Condooms mee in het huis te nemen? Of was dat juist VERPLICHT

pi_195968
Zijn condooms dan geen overbodige luxe.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_195969
Volgens Bart heeft ie genoeg bij voor wel twee jaar. Altans dat zei hij in de uitzending van vandaag tegen Sabine.
Tevens hebben ze de afspraak niet bij elkaar te gaan slapen, tenzij ze toestemming krijgen van BB.

Of heb ik dit niet goed gehoord>?

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
  maandag 4 oktober 1999 @ 21:10:00 #4
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195970
Ik dacht gehoord te hebben dat bart zei: ' Tenzij je (sabine) me hier uitdrukkelijke toestemming voor geeft'

Met andere woorden ik ben er klaar voor.

Ps. Neukt bart normaal zo weinig of heeft hij zoveel condooms meegenomen. Hij zei immers dat het genoeg was voor 2 jaar.

pi_195971
Had hij het dan wel over condooms, het lijkt me sterk dat hij een koffer met condooms meeneemt als hij 100 dagen voor een camera gaat staan.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_195972
Zie je wel die Bart is gewoon een geilneef!

Die wil die Bianca alleen maar het bed in lullen. Wie denkt er nou aan condooms?

Of zou hij soms de acteur in het BB huis zijn?

Zorgt natuurlijk wel voor de nodige kijkcijfers natuurlijk?

= Boefje =
  maandag 4 oktober 1999 @ 21:47:00 #7
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_195973
Ik zei het gisteren al ergens in een ander topic. Die Sabine is zo gek nog niet. Die zoekt gewoon een teddybeer voor 100 dagen, en dat lukt aardig. Af en toe een zoentje, als ie meer wil. As simple as that.

En dat onze blonde Toon Hormoon daar in trapt dat weet ze drommels goed. Als die dr uitkomt kun je je dochters beter binnenhouden. Die spat uit elkaar.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_195974
Ach die jongen is nog harstikke jong, misschien ligt het daar wel aan.

Waar komt die jongen eigenlijk vandaan dan kan de politie in die regio daar rekening mee houden?

Ik vind dat condooms een overbodige luxe is , onze ouders moesten vroeger ook voor het zingen de kerk uit dus waarom niet en wie weet wordt er dan wel een millenium BB baby geboren!!

= Boefje =
pi_195975
quote:
op 10-04-1999 om 09:35 PM schreef KickDaBaby het volgende:
Zie je wel die Bart is gewoon een geilneef!

Die wil die "Bianca" alleen maar het bed in lullen. Wie denkt er nou aan condooms?

Zie ik dat goed? Bianca??? ik dacht toch echt dat het Sabine was... (Bianca...pfff)

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

maandag 4 oktober 1999 @ 22:00:00 #10
242 Pinball
Electric Monk
pi_195976
quote:
op 10-04-1999 om 09:53 PM schreef KickDaBaby het volgende:
wie weet wordt er dan wel een millenium BB baby geboren!!

Doe es oktober + 9, gaan ze het halen denk je?

Verder is bart natuurlijk gewoon goed bezig,
met zijn gelul over 2 jaar, hij gaat ons lieve blondje echt niet vertellen dat hij elke week van bil gaat.

& misschien meent hij het wel, en doet hij het elke week zonder.
Dan is zijn voorraad echt genoeg voor 2 jaar.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 4 oktober 1999 @ 22:16:00 #11
572 Sniper
Gull Catcher
pi_195977
Misschien is-ie nog maagd, onze Bart-boy. Dan is 0 condooms natuurlijk genoeg voor 2 jaar. Anders: wat voor smaak condooms heeft hij meegenomen, banaan of chocolade. En zijn het funny condooms, met mickey mouse erop of een olifantje. Kan Sabine vast om lachen..

maandag 4 oktober 1999 @ 22:24:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_195978
quote:
op 10-04-1999 om 10:16 PM schreef Sniper het volgende:
En zijn het funny condooms, met mickey mouse erop of een olifantje. Kan Sabine vast om lachen..

Ik hoor Sabine al roepen: Oooooooooooo.... wat is ie leeeeeuuuuuuuuuuukkkkkkk!!!!!!

FOK!fossiel maandag 4 oktober 1999 @ 23:07:00 #13
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_195979
*lol*
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 01:41:00 #14
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_195980
Ik heb een keer funcondooms gebruikt en dat doe ik dus echt nooit meer...
als zij dubbel ligt van het lachen neukt dat niet zo lekker
pi_195981
Wat nou condooms? Bart heeft gewoon een aantal balonnen van de eerste weekopdracht verzameld, niet wetend dat het formaat hiervan geenszins toereikend is om een aupingmatras te omvatten
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')