Vrijdagavond ben ik bij De Kift geweest, ik vond het wel een cool optreden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:29 schreef zwaaibaai het volgende:
en niemand in het burger geweest he?
ikke, verrassend hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef maaike1987 het volgende:
nog meer fokkers die vanavond even over de kermis gaan/?
Nee, ik ga naar het haringgala in Boodequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef maaike1987 het volgende:
nog meer fokkers die vanavond even over de kermis gaan/?
was inderdaad leuk jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Sylvana het volgende:
Kermis was weer leuken dat morgen bassie komt, dat kan me niks schelen, vind die gast echt niet leuk
Zou eerst donderdag ook gaan, maar vriendin waar ik mee zou gaan is met de fiets over de kop geslagen en heeft haar arm en hand zwaar gekneusd, dus dat wordt hem niet
Ik heb gewoon nog steeds last van mn handquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:40 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
was inderdaad leuk javooral dat doolhof
![]()
en mijn beertje is lief![]()
Hahaa, ik ben daar zo goed in hequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef Sylvana het volgende:
PteV, wanneer gaan wij nou es wat afspreken?
Als het goed is heb je tijd terug mijn nr in je PM-box gehad
haha ja doolhof was echt stoer....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog steeds last van mn hand
Doolhof was minder erg dan ik verwacht had
En je beerjte is echt lief ja
Leukquote:Deventer op Stelten is 'leukste stadsevenement'
DEVENTER - Deventer op Stelten heeft de nationale titel ‘Leukste stadsevenement’. ‘Deventer’ liet hiermee het mede-genomineerde cabaretfestival in Groningen achter zich als ook het programma rondom de Kermis in Best.
De Nationale Evenementenprijzen zijn dinsdagavond in Rotterdam uitgereikt waarbij de organiserende Deventer VVV onder aanvoering van directeur Hein te Riele aanwezig was.
Deventer op Stelten vierde vorig jaar het tweede lustrum in de historische binnenstad met 90 voorstellingen, openluchtspektakels en 120.000 bezoekers.
Na twee overwinningen van Rotterdam is Utrecht dit jaar uitgeroepen tot evenementenstad van het jaar.
De initiator van het Oerol Festival op Terschelling kreeg de Lifetime Achievement Award.
niet echt, dan kan je dus dit jaar helemaal niet naar deventer op stelten zonder over hoofden te lopen.quote:
Was vorig jaar toch ook al zo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
niet echt, dan kan je dus dit jaar helemaal niet naar deventer op stelten zonder over hoofden te lopen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar het haringgala in Boode
Ergens in Boode.. Was een topfeest trouwens! Mooie vrouwen, iedereen had zich goed aan de dresscode gehouden en natuurlijk veel drank en lekker etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |