abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 21 mei 2007 @ 10:26:42 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49597849
JAM en Moon-bridge topic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_49597931
Merge maar, lekker wijf.
  maandag 21 mei 2007 @ 10:32:26 #3
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_49598015
Nu we vast hebben gesteld dat JAM homoseksuele gevoelens koestert voor mijn persoon, stel ik voor dat we geslachtsgemeenschap hebben op regelmatige basis. Ik bemerk dat zijn botstructuur gunstig is. Kom JAM laten we een afspraak maken voor ons vleselijk samenzijn.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_49598051
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:32 schreef Cairon het volgende:
Nu we vast hebben gesteld dat JAM homoseksuele gevoelens koestert voor mijn persoon, stel ik voor dat we geslachtsgemeenschap hebben op regelmatige basis. Ik bemerk dat zijn botstructuur gunstig is. Kom JAM laten we een afspraak maken voor ons vleselijk samenzijn.
Waarom typ je toch zo godvergeten geforceerd, man. Zoek je in het woordenboek naar synoniemen ofzo?
  maandag 21 mei 2007 @ 10:34:54 #5
137079 Chowi
Lonerism.
pi_49598081
Ha, popcorn-topic. TVP.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  maandag 21 mei 2007 @ 10:35:36 #6
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_49598102
Moon Bridge snoesje, pompoentje, suikerkontje je hoeft niet jaloers te zijn, jij mag hem nog altijd helemaal suf-rimmen. Ik ben niet zo van het kontvlokhappen, ik erken jouw positie als rimmer pur sang.
I'm hungry!
  Admin maandag 21 mei 2007 @ 10:36:01 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49598111
Kijk, puikend topic!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_49598124
Dan nogmaals; ik wil trouwens helemaal geen maagdelijke dingen, yvonne. Ik had er namelijk ooit één, en die draaide heel raar met haar heupen, en keek me voordurend met van die hele grote bambi-ogen aan; zo van "WHAT THE FUCK WHAT THE FUCK WHAT THE FUCK WHAT THE FUCK GEBEURT ER".
En daarna ging ze ronddansen in mijn huiskamer, waardoor ze over al mijn Bob Dylan platen bloedde. Wat een kutavond was dat. .
  Admin maandag 21 mei 2007 @ 10:36:36 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49598133
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef Moon_Bridge het volgende:

[..]

Waarom typ je toch zo godvergeten geforceerd, man. Zoek je in het woordenboek naar synoniemen ofzo?
Heb jij al een hoofdstuk geschreven.

maandag 21 mei 2007 @ 10:36:38 #10
25016 Garble
The "Ga" is silent
pi_49598134
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:32 schreef Cairon het volgende:
Dorkus Interruptus.
  maandag 21 mei 2007 @ 10:37:09 #11
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_49598145
Ja, Cairon, dat is je grote probleem. Alles wat je hier neerplempt is verre van natuurlijk taalgebruik.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_49598161
Weet je hoe lang het duurde om het bloed van de haren op het hoofd van The Freewheelin' Bob Dylan te halen? Man oh man. Wat was dat kut.
pi_49598195
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb jij al een hoofdstuk geschreven.
Nee, ik lig liever op de bank naar de merels te staren, dat zei ik in het vorige topic ook al. Ik ga geen boek schrijven. Niet vandaag in ieder geval. Daar ben ik te lui voor.
pi_49598238
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:35 schreef Cairon het volgende:
Moon Bridge snoesje, pompoentje, suikerkontje je hoeft niet jaloers te zijn, jij mag hem nog altijd helemaal suf-rimmen. Ik ben niet zo van het kontvlokhappen, ik erken jouw positie als rimmer pur sang.
Waarom, kerel. Serieus. Waarom. Waarom moet je over anale homoseks gaan praten als we het over kutboeken hebben. Ik zie het verband niet. .
  maandag 21 mei 2007 @ 10:40:17 #15
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_49598242
JAM mijn puike kleine haantje, heb je het nog niet gehoord, volgens de wijlen Jerry Falwell is er niets natuurlijks aan mij. Oh JAM, ik kan mijn gevoelens voor jouw schedelstructuur niet langer bedwingen, ik verlang naar je lichaam. Ik zal je alle aandacht van het forum schenken, ik zal je in ieder topic als een snoodaard omschrijven, en ik zal gevoelens van ongenoegen voor je veinzen, als je maar met mij het bed deelt!
I'm hungry!
pi_49598251
4.

-edit. Shit.
  maandag 21 mei 2007 @ 10:42:14 #17
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_49598313
God straft onmiddelijk Moon Bridge... dat en je hebt een lelijk hoofd...
I'm hungry!
  maandag 21 mei 2007 @ 10:45:51 #18
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_49598432
Jam, poppedeintje... waarom ben je zo stil?
I'm hungry!
  maandag 21 mei 2007 @ 10:51:58 #19
37950 JAM
pi_49598631
Omdat ik er nog niet over uit bent of ik nu misselijk of verdrietig wil worden, Cairon. Dat geneuzel van je geeft me hetzelfde gevoel dat ik heb als ik zwaar gehandicapte kinderen zie glimlachen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_49598750
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef JAM het volgende:
Omdat ik er nog niet over uit bent of ik nu misselijk of verdrietig wil worden, Cairon. Dat geneuzel van je geeft me hetzelfde gevoel dat ik heb als ik zwaar gehandicapte kinderen zie glimlachen.
Een intens gevoel van afschuw, voorafgegaand door een moment van affectie?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 21 mei 2007 @ 10:57:13 #21
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_49598838
oeh hier heb je een plot

knappe jongeman valt als een blok voor een iets minder knappe jongeman, maar de iets minder knappe jongeman ziet de knappe jongeman niet staan. De knappe jogeman stuurt vervolgens een aantal klonen de wereld in om op verschillende interesses van de minder knappe jongeman een band te scheppen. Een van de klonen stelt voor om een bijeenkomst te organiseren over een van de onderwerpen waar de minder knappe jongeman zich voor interesseert. De knappe jongeman en zijn legertje klonen zorgen ervoor dat de datum die gekozen word, en de plaats, overeenkomen met het schema en rooster van de wat minder knappe jongeman. Als de minder knappe jongeman dan op komt dagen op de bijeenkomst, dan merkt hij dat er een stuk minder mensen zijn dan verwacht, en staat hij oog in oog met de knappe jongeman, de vonk slaat over en de twee zijn meteen verliefd, want de minder knappe jongeman is onder de indruk van de devotie die de knappe jongeman bezit aan het nastreven van zijn doelen. Samen gaan ze naar het huis van de minder knappe jongeman, en bedrijven ze de liefde. De knappe jongeman doet er vervolgens alles voor om maar dicht bij de minder knappe jongeman te zijn, en begint alle interesses van de minder knappe jongeman over te nemen. Al snel heeft de knappe jongeman zich een weg in het leven van de minder knappe jongeman gebaand en delen ze een aantal vrienden en kenissen die geen weet hebben van de relatie die er bestaat tussen de knappe en minder knappe jongeman...

en ze leefden nog lang en gelukkig.
I'm hungry!
  maandag 21 mei 2007 @ 11:00:00 #22
37950 JAM
pi_49598941
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Pijn. Misselijkheid en verdriet.
  maandag 21 mei 2007 @ 11:00:05 #23
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_49598943
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik doe het voor de affectie, iedere emotie is er één, en zelfs walging, haat, sympathie, en medelijden geven aan dat er gevoelens mee gemoeid zijn. En tussen alle tegenpolen bestaat er slechts een fijne grens, haat en liefde, walging en bewondering, medelijden en medeleven, ze liggen allemaal dicht bij elkaar en ebben in elkaar over.
I'm hungry!
  maandag 21 mei 2007 @ 11:03:00 #24
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_49599049
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef JAM het volgende:

[..]

Pijn. Misselijkheid en verdriet.
Genot, verlangen, geluk?

Zeg nou zelf JAM je zocht toch een beetje aansluiting in het topic "Nu gaan we het doen" waarom zou je anders aanacht aan mijn person besteden? Je vind me enigmatisch, woest aantrekkelijk, en je zou best eens met mij een glaasje fris willen drinken. Ik ben dat ene deel van jou waar je nieuwsgierig naar bent, je hoopt me te ontdekken om zo toe te geven aan je eigen twijfels en verlangens.

Waarom zouden we anders dit gesprek hebben met elkaar?

Geef het toch toe JAM, je vind me best een beetje leuk en lekker.
I'm hungry!
pi_49599092
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef Cairon het volgende:

[..]
Je vind
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')