abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49600596
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef rival het volgende:

[..]

heb ik gezoend zoals nooit tevoren

dat zou je kunnen doen, ik zeg, doe het int eggie. maar als je dat niet durft is dit best een goede 2e keus!
Hadden jullie toen een relatie of iets?

En wat als hij zegt: ja ik voel het ook... :s
pi_49600671
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Hadden jullie toen een relatie of iets?

En wat als hij zegt: ja ik voel het ook... :s
ik heb wat met haar gehad ja! maar daar ging et nu niet over, het ging erover dat als je iets niet durft.. je het toch gewoon moet doen

als hij dat zegt, dan spring je een gat in de lucht toch???? en dan gaan jullie een mooie toekomst in samen toch? of zie ik dat verkeerd?
pi_49601088
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb wat met haar gehad ja! maar daar ging et nu niet over, het ging erover dat als je iets niet durft.. je het toch gewoon moet doen

als hij dat zegt, dan spring je een gat in de lucht toch???? en dan gaan jullie een mooie toekomst in samen toch? of zie ik dat verkeerd?
Misschien is hij te onzeker en wil hij onze vriendschap niet op het spel zetten.
Maar daarvoor maak ik dan wel een nieuw topic, lol.

Lijkt het goed als ik em sms (vanavond als ie in bed ligt) 'je bent zo ongelofelijk lief. Dit heb ik nog nooit gevoeld en ik vraag me af of het nog normaal is. Is dit bij u ook? xx'

Hell en als ie dan zegt ja maar vriendschappelijk krijg ik mss mn klop.
  maandag 21 mei 2007 @ 12:00:48 #29
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49601383
Ik zou er niet op in gaan, hij moet maar duidelijker zijn toch? Of wil jij alles op het spel zetten door erachter te proberen te komen?
(En btw, waarom durft hij niet te knuffelen? Daar hoef je toch niks voor te hebben?)
Thinking about thinking of you.
pi_49601555
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
Ik zou er niet op in gaan, hij moet maar duidelijker zijn toch? Of wil jij alles op het spel zetten door erachter te proberen te komen?
(En btw, waarom durft hij niet te knuffelen? Daar hoef je toch niks voor te hebben?)
Idd... waarom hij niet durft weet ik ook niet, maar ik durf ook niet, maar bij andere vrienden wel.

Op wat moet ik precies niet op in gaan?
pi_49601610
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Misschien is hij te onzeker en wil hij onze vriendschap niet op het spel zetten.
die vind ik altijd zo belachelijk! als je elkaar niet gaat lopen naaien (figuurlijk gesproken) dan komt dat toch goed?

heerlijk toch als je relatie ook je beste vriend(in) is?

het zou de vriendschap pas beschadigen als iemand de ander gaat lopen naaien
pi_49601646
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:04 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Idd... waarom hij niet durft weet ik ook niet, maar ik durf ook niet, maar bij andere vrienden wel.

Op wat moet ik precies niet op in gaan?
hij zegt ik zou het links laten liggen tot hij duidelijk is. maar die vergeet volgens mij dat ook jij een mannetje bent!

weet hij dat jij in het verleden meer voelde voor hem?
pi_49601881
Ja, ooit (net voor hij zn huidige vriend leerde kennen) zei ik een zatte bui tegen hem dat ik er ooit gevoelens voor had.
Hij zei: 'jij voor mij? omg, je bent mn beste vriend...'.

Verder niks...
pi_49602120
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:12 schreef phoneutria021 het volgende:
Ja, ooit (net voor hij zn huidige vriend leerde kennen) zei ik een zatte bui tegen hem dat ik er ooit gevoelens voor had.
Hij zei: 'jij voor mij? omg, je bent mn beste vriend...'.

Verder niks...
deed hij toen ook al hoe hij nu is? zeggen dat ie wilt knuffelen maar et niet durft en dat soort dingen en elke dag smse?

misschien heeft hij er na die opmerking over nagedacht en denkt ie er nu over hoe jij dat doet

misschien krijg je weer precies dezelfde reactie... van OMG maar je bent me beste vriend?

maar ik ga er vanuit dat leven zonder antwoord op deze vraag nog een stuk moeilijker is
pi_49602294
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef rival het volgende:

[..]

deed hij toen ook al hoe hij nu is? zeggen dat ie wilt knuffelen maar et niet durft en dat soort dingen en elke dag smse?

misschien heeft hij er na die opmerking over nagedacht en denkt ie er nu over hoe jij dat doet

misschien krijg je weer precies dezelfde reactie... van OMG maar je bent me beste vriend?

maar ik ga er vanuit dat leven zonder antwoord op deze vraag nog een stuk moeilijker is
Idd....

Toen was hij ook al erg lief. Heel veel smsen en vaak op bezoek komen, maar nog niet echt smsen van 'ik hou van je' enzo. Toen was het duidelijk heel goeie vriendschap. Nu lijkt het wel meer... maar misschien is hij ook alleen opener geworden en voelt ihj steeds alleen maar hele goeie vriendschap?

Ff middagpauze nu
pi_49602664
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Idd....

Toen was hij ook al erg lief. Heel veel smsen en vaak op bezoek komen, maar nog niet echt smsen van 'ik hou van je' enzo. Toen was het duidelijk heel goeie vriendschap. Nu lijkt het wel meer... maar misschien is hij ook alleen opener geworden en voelt ihj steeds alleen maar hele goeie vriendschap?

Ff middagpauze nu
als hij weet dat jij gevoelens hebt/had... en hij is steeds meer opener gaan doen... dan zit het denk ik wel goed!

waarom zou hij je valse hoop geven als ie weet dat je gek van em bent?
pi_49602799
Pfff, het is moeilijk, herken in veel......

Als ik je was zou ik goed met hem erover te praten, of op papier te zetten of lange email, maar persoonlijk is veel beter.

Succes ;0
pi_49604753
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef Nijntjes het volgende:
Pfff, het is moeilijk, herken in veel......

Als ik je was zou ik goed met hem erover te praten, of op papier te zetten of lange email, maar persoonlijk is veel beter.

Succes ;0
Dacht ik ook al aan, maar is het niet beter subtiel te zijn en niet te moeilijk te doen?
pi_49604862
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Dacht ik ook al aan, maar is het niet beter subtiel te zijn en niet te moeilijk te doen?
je doet nu juist te moeilijk. je zit met een vraag en wilt een antwoord. dus vraag je het, dan heb je het antwoord!

met subtieliteit krijg je alleen maar meer vragen!
pi_49605001
Ben met Rival mee eens.....
pi_49605109
Patstelling

Ik herken het verhaal! Ik heb ook een vriendin waarmee het supergoed klikt en waarbij ik gevoelens heb. Het vertellen dat je gevoelens hebt komt voor mij dan ook over als de doos van pandora openen.
Anderzijds is onmogelijk voort te gaan zonder het te vertellen.

Doe waar je je goed in voelt, in ieder geval moet er een uitkomst komen voor het probleem: ofwel zeg je het, ofwel niet en dan zal het hoe dan ook explosief te boven komen...
pi_49605241
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef katerwater het volgende:
Anderzijds is onmogelijk voort te gaan zonder het te vertellen.
dus wat ga je doen?
pi_49605602
Oooomg....

Ik wil em gewoon niet verliezen... Hijs me zo veel waard ook al is het maar vriendschap zoals we nu hebben.

Als ik em nu gewoon de link geef van dit topic...
pi_49605655
Wat? Ga je deze link naar hem doorsturen?? OMG! Ik zou gewoon persoonlijk doen dan via deze.....

Maar goed, succes
pi_49606704
OK ok persoonlijk dan, ooit...
Thx voor de reacties allemaal.

[ Bericht 12% gewijzigd door phoneutria021 op 21-05-2007 14:48:54 ]
pi_49609345
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]

Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf.
Het topic zo doorlezend, moet ik toch zeggen, je bent niet zo heel erg rechtuit

Maar succes met het duidelijk maken
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_49609963
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Het topic zo doorlezend, moet ik toch zeggen, je bent niet zo heel erg rechtuit

Maar succes met het duidelijk maken
Toch wel, heel erg zelfs en soms misschien een beetje te, maar op dit vlak...

Hijzelf is ook heel erg rechtuit, dus volgens jou zou hij het al lang gezegd hebben dan moest ie gevoelens voor me hebben?
  maandag 21 mei 2007 @ 16:39:38 #48
172358 oddman
Introspecteur
pi_49611958
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef phoneutria021 het volgende:

[..]
Hijzelf is ook heel erg rechtuit, dus volgens jou zou hij het al lang gezegd hebben dan moest ie gevoelens voor me hebben?
Pssst: hij heeft het al gezegd. Met al die gedichtjes.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_49612146
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef oddman het volgende:

[..]

Pssst: hij heeft het al gezegd. Met al die gedichtjes.
OK ik ga em vanavond smsen en vragen of hij ook zoiets raars voelt.
Heb echt veel aan jullie reacties
pi_49613734
niet of hij iets raars voelt. noem het beestje nou gewoon bij de naam. zeg desnoods dat je vlinders voelt....

anders krijg je een sms terug... nee hoor mijn eten was goed. ik voel me niet raar ofzo.. hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')