Hadden jullie toen een relatie of iets?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik gezoend zoals nooit tevoren
dat zou je kunnen doen, ik zeg, doe het int eggie. maar als je dat niet durft is dit best een goede 2e keus!
ik heb wat met haar gehad ja! maar daar ging et nu niet over, het ging erover dat als je iets niet durft.. je het toch gewoon moet doenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Hadden jullie toen een relatie of iets?
En wat als hij zegt: ja ik voel het ook... :s
Misschien is hij te onzeker en wil hij onze vriendschap niet op het spel zetten.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wat met haar gehad ja! maar daar ging et nu niet over, het ging erover dat als je iets niet durft.. je het toch gewoon moet doen
als hij dat zegt, dan spring je een gat in de lucht toch???? en dan gaan jullie een mooie toekomst in samen toch? of zie ik dat verkeerd?
Idd... waarom hij niet durft weet ik ook niet, maar ik durf ook niet, maar bij andere vrienden wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
Ik zou er niet op in gaan, hij moet maar duidelijker zijn toch? Of wil jij alles op het spel zetten door erachter te proberen te komen?
(En btw, waarom durft hij niet te knuffelen? Daar hoef je toch niks voor te hebben?)
die vind ik altijd zo belachelijk! als je elkaar niet gaat lopen naaien (figuurlijk gesproken) dan komt dat toch goed?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Misschien is hij te onzeker en wil hij onze vriendschap niet op het spel zetten.
hij zegt ik zou het links laten liggen tot hij duidelijk is. maar die vergeet volgens mij dat ook jij een mannetje bent!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:04 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Idd... waarom hij niet durft weet ik ook niet, maar ik durf ook niet, maar bij andere vrienden wel.
Op wat moet ik precies niet op in gaan?
deed hij toen ook al hoe hij nu is? zeggen dat ie wilt knuffelen maar et niet durft en dat soort dingen en elke dag smse?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:12 schreef phoneutria021 het volgende:
Ja, ooit (net voor hij zn huidige vriend leerde kennen) zei ik een zatte bui tegen hem dat ik er ooit gevoelens voor had.
Hij zei: 'jij voor mij? omg, je bent mn beste vriend...'.
Verder niks...
Idd....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
deed hij toen ook al hoe hij nu is? zeggen dat ie wilt knuffelen maar et niet durft en dat soort dingen en elke dag smse?
misschien heeft hij er na die opmerking over nagedacht en denkt ie er nu over hoe jij dat doet
misschien krijg je weer precies dezelfde reactie... van OMG maar je bent me beste vriend?
maar ik ga er vanuit dat leven zonder antwoord op deze vraag nog een stuk moeilijker is
als hij weet dat jij gevoelens hebt/had... en hij is steeds meer opener gaan doen... dan zit het denk ik wel goed!quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Idd....
Toen was hij ook al erg lief. Heel veel smsen en vaak op bezoek komen, maar nog niet echt smsen van 'ik hou van je' enzo. Toen was het duidelijk heel goeie vriendschap. Nu lijkt het wel meer... maar misschien is hij ook alleen opener geworden en voelt ihj steeds alleen maar hele goeie vriendschap?
Ff middagpauze nu
Dacht ik ook al aan, maar is het niet beter subtiel te zijn en niet te moeilijk te doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef Nijntjes het volgende:
Pfff, het is moeilijk, herken in veel......
Als ik je was zou ik goed met hem erover te praten, of op papier te zetten of lange email, maar persoonlijk is veel beter.
Succes ;0
je doet nu juist te moeilijk. je zit met een vraag en wilt een antwoord. dus vraag je het, dan heb je het antwoord!quote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, maar is het niet beter subtiel te zijn en niet te moeilijk te doen?
dus wat ga je doen?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef katerwater het volgende:
Anderzijds is onmogelijk voort te gaan zonder het te vertellen.
Het topic zo doorlezend, moet ik toch zeggen, je bent niet zo heel erg rechtuitquote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf.
Toch wel, heel erg zelfs en soms misschien een beetje te, maar op dit vlak...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het topic zo doorlezend, moet ik toch zeggen, je bent niet zo heel erg rechtuit![]()
Maar succes met het duidelijk maken![]()
Pssst: hij heeft het al gezegd. Met al die gedichtjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Hijzelf is ook heel erg rechtuit, dus volgens jou zou hij het al lang gezegd hebben dan moest ie gevoelens voor me hebben?
OK ik ga em vanavond smsen en vragen of hij ook zoiets raars voelt.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef oddman het volgende:
[..]
Pssst: hij heeft het al gezegd. Met al die gedichtjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |